Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Bridgestone EP150 Ecopia

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
195
Profil
65
Priemer
R15
91H

Revolučná zmes s technológiou Nano-Pro Technology uchováva energiu pre nižšiu spotrebu paliva a emisie CO2. Pneumatiky Bridgestone EP150 Ecopia, ktoré ponúkajú vynikajúcu rovnováhu bezpečnosti, odolnosti a hospodárnosti, vám pomôžu znížiť...
Viac informácií

Letné
EP150 Ecopia
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné

Revolučná zmes s technológiou Nano-Pro Technology uchováva energiu pre nižšiu spotrebu paliva a emisie CO2. Pneumatiky Bridgestone EP150 Ecopia, ktoré ponúkajú vynikajúcu rovnováhu bezpečnosti, odolnosti a hospodárnosti, vám pomôžu znížiť spotrebu paliva a emisie oxidu uhličitého a pritom si užívať pohodlie a jednoduchú ovládateľnosť, ktorú by ste od prvotriednych pneumatík Bridgestone očakávali. S pneumatikami Bridgestone EP150 Ecopia pôjdete ľahko, ale s istotou. Prepracovaný dizajn rebier a drážok maximalizuje kontakt s vozovkou s výsledkom výbornej priľnavosti a zníženého valivého odporu. Odvedné nadbytočné vody z oblasti dezénu do hlavných drážok zvyšuje odolnosti voči akvaplaningu. Umiestnenie dezénových figúr pod vysokým uhlom zvyšuje účinnosť brzdných hrán pneumatiky Bridgestone EP150 Ecopia a znižuje hlučnosť dezénu pri odvaľovaní pri zachovaní optimálnej styčnej plochy pneumatiky. Zvýsená odolnosť pneumatík Bridgestone EP150 Ecopia voči nerownomernému opotrebovaniu a znížená hlučnosť. Rešpekt k životnému prostrediu už nie je na úkor bezpečnosti a radosti z jazdy. Konvexný profil blokov s adaptívnym kontaktným povrchom (ACS – Adaptive Contact Surface) obmedzuje prúdenie vzduchu medzi blokmi a zaisťuje tichšiu jazdu. Revolučné spracovanie materiálov a perfektný design vo výsledku poskytujú nízky valivý odpor, výbornú trakciu a vskutku dynamické jazdné vlastnosti. Stredové bloky pneumatiky Bridgestone EP150 Ecopia napojením na rebrá zaisťujú rownomerné rozloženie tlaku v styčnej ploche a tým tiež výbornú brzdnú silu a priľnavosť za mokra. Po okrajoch napojované 3D rebrá zvyšujú tuhosť blokov a zaisťujú dynamické jazdné vlastnosti. Inovatívna a ľahká konštrukcia zaisťuje tichú, pohodlnú a ekonomickú jazdu. Úplne nový typ pneumatiky EP150 ponúka kombináciu doposiaľ nevídanej úrovne ohľaduplnosti k životnému prostrediu a spoľahlivosti a presnosti, ktoré by ste očakávali od pneumatík Bridgestone. Použitím nového materiálu náraznikových pásov a inovatívnych technológií bola dosiahnutá ľahká konštrukcia a zníženie celkovej hmotnosti pneumatiky. Využitie polyméru upravujúceho väzby molekúl do reťazcov umožňuje rovnomernejší rozptyl kremíkových častíc (Siliky), obmedzenie tvorby trecieho tepla a energtických strát vo vrchnej behúňovej vrstve a tým znižuje valivý odpor.

V rámci svojho regiónu prevádzkuje Bridgestone 14 závodov na výrobu pneumatík a súvisiacich produktov, významné vývojové a výskumné centrum a skúšobný polygón. Bridgestone je najväčšia spoločnosť na svete na výrobu pneumatík a gumárenských produktov. Sídlo spoločnosti je v Prahe. Bridgestone Europe má zastúpenie vo viac ako 60 krajinách s celkom viac ako 18 200 zamestnancami. Bridgestone Europe so sídlom v Belgicku je stopercentnou dcérskou firmou Bridgestone Corporation, najväčšej spoločnosti na svete v odvetví výroby pneumatík a gumárenských produktov na svete, so sídlom v Tokiu. Prémiové pneumatiky spoločnosti Bridgestone Europe sa predávajú na celom svete. V Českej republike pôsobí Bridgestone od roku 1994 a dodáva sem kompletný rad osobných, nákladných, motocyklových, poľnohospodárskych a stavebných pneumatík značiek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Prémiové zimné pneumatiky Bridgestone sú ideálnou voľbou pre bezpečnú jazdu nástrahami zimy.

EÚ štítok

EU
B
B
70 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru