Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená

Pirelli PZero All Season

Rozmery
Šírka
225
Profil
45
Priemer
R18
95V
AR,FR

Pneumatika Pirelli PZero All Season môže zvýšiť "športový výkon" Vášho vozidla skvelým záberom, presným brzdením, vysokú ovládateľnosťou pri zachovaní bezpečnosti aj na mokrej vozovke. Silikáty s vysokým povrchom (HDS) zlepšujú...
Viac informácií

Celoročné
PZero All Season
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Celoročné

Pneumatika Pirelli PZero All Season môže zvýšiť "športový výkon" Vášho vozidla skvelým záberom, presným brzdením, vysokú ovládateľnosťou pri zachovaní bezpečnosti aj na mokrej vozovke. Silikáty s vysokým povrchom (HDS) zlepšujú trakciu pneumatiky Pirelli PZero All Season za mokra, znižujú valivý odpor a predlžujú životnosť behúňa. Vysoko výkonné prvky pneumatiky Pirelli PZero All Season, vyvinuté pre pretekárske pneumatiky, zlepšujú priľnavosť. Nanofillerové zmesi optimalizované na tuhosť pneumatiky Pirelli PZero All Season umožňujú štruktúry s nižšou hmotnosťou. Optimalizovaný profil. Zlúčenina s vysokým obsahom oxidu kremičitého. Optimalizované tvary prvkov a špecifická postupnosť. Nižšia hmotnosť. Pneumatika Pirelli PZero All Season vyvinutá v spolupráci s poprednými výrobcami vozidiel, ktorá ponúka výborné jazdné vlastnosti za každého počasia. Aerodynamické bočné steny. Využitie platformy dizajnu PZero a inovatívne štruktúry poskytuje znamenitý výkon za všetkých jazdných podmienok. Rozsiahle počítačové modelovanie a testovanie. Nová forma silanu pomáha zaistiť stály výkon pneumatiky Pirelli PZero All Season. Pneumatiky s technológiou znižujúci hluk vnútri konvenčných. Originálny štýl a dizajn podčiarkujú športový pôvod pneumatiky Pirelli PZero All Season ..

Distribúcia pneumatík Pirelli zahŕňa 160 krajín a sieť takmer 10000 distribútorov. Spoločnosť Pirelli sa skladá z 25 tovární po celom svete. V Miláne je najdôležitejšie výskumné a vývojové stredisko, ktoré riadia ostatné továrne v rôznych krajinách. Vďaka technologickému zameraniu sa spoločnosť Pirelli zjednotila s poprednými výrobcami automobilov a motocyklov, vďaka tomuto spojeniu vzišlo veľké množstvo homologáciou pre modely luxusných automobilových firiem. Pirelli sa predovšetkým sústredí na vývoj športových a výkoných pneumatík. V súčasnej dobe je piatym najväčším svetovým producentom na trhu pneumatík. Vyniká v smere technologických a výskumných schopnostiach a profesionálnych zručnostiach zamestnancov. Spoločnosť Pirelli je obrovský medzinárodný podnik s dlouhouletou tradíciou, ktorá siaha ďaleko do minulého storočia.

Nový EÚ štítok

EU
Pirelli
225/45 R18 95V
C
B
68 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
C
B
68 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru