Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Vredestein Quatrac

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
195
Profil
65
Priemer
R15
91H

Prémiová celoročná pneumatika pre vysoko výkonné vozidlá. Kombinácia celoročného výkonu v jedinej pneumatike Vredestein Quatrac je pre spoločnosť Vredestein ďalším skokom na najvyššie priečky. Nová generácia multifunkčných polymérov v zmesi...
Viac informácií

Celoročné
Quatrac
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Celoročné

Prémiová celoročná pneumatika pre vysoko výkonné vozidlá. Kombinácia celoročného výkonu v jedinej pneumatike Vredestein Quatrac je pre spoločnosť Vredestein ďalším skokom na najvyššie priečky. Nová generácia multifunkčných polymérov v zmesi na zvýšenie odolnosti o 20 %. Nová koncepcia behúňa v tvare hlbokého V modernizuje osvedčený tvar stromu a vytvára ideálne zimné oblúky prispôsobené celoročným výkyvom počasia, od rozptylu v letnej búrke cez záber na zamrznutom povrchu až po trakciu na snehu. Pneumatiky Vredestein Quatrac dokážu bez zaváhania zaujať príkladnou ovládateľnosťou na zasnežených svahoch. Celoročná pneumatika Vredestein Quatrac dostala nielen aktualizovaný dezén, pozornosť bola venovaná aj zloženiu zmesi s multifunkčnými polymérmi, čo z nej robí komplexnú pneumatiku novej generácie. Systém drážok pre 10% zvýšenie kontaktu s vozovkou. Koncepcia behúňa v tvare hlbokého V pre viac ako 10% zlepšenie rozptylu s vysokými bezpečnostnými rezervami proti akvaplaningu. Víťaz testovania celoročných pneumatík v rebríčkoch prestížnych časopisov. Navrhnuté pre európske cesty. Pneumatika Vredestein Quatrac je víťazom testov celoročných pneumatík v rebríčkoch prestížnych časopisov v európskych podmienkach. Široká škála premenných, v ktorých Quatrac vyniká, z neho robí priekopníka trendov vo svojom segmente.

Holandský producent pneumatík Vredestein v spojení s talianskym dizajnérskym štúdiom Giugiaro Design navrhuje a produkuje pneumatiky prioritne stavané pre športové vozidlá, osobné automobily, bicykle a motocykle. Špeciálne navrhnuté série sa zameriavajú na poľnohospodárske a priemyselné stroje. Emile Louis Constant Schiff sa v roku 1908 postaral o založenie gumárenského podniku v Holandsku. Aj napriek nie vždy priaznivému vývoju udalostí spoločnosť Vredestein Tire BV dokázala vstať aj doslova z popola a prežila do súčasnosti. Spolupráca s talianskym dizajnérskym štúdiom Giugiaro Design nadviazaná v roku 1990 posunula brand opäť míľovými krokmi vpred. Do vývoja, marketingu a predaja investuje značka Vredestein značné úsilie aj prostriedky, vďaka čomu si excelentné vlastnosti ich pneumatík je možné užívať aj vy.

EÚ štítok

EU
B
C
70 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru