Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Vredestein Quatrac 5

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
155
Profil
65
Priemer
R14
75T

Celoročné pneumatiky Vredestein Quatrac 5 pre osobné autá, sú unikátne svojou letnou a zimnou stranou kde každá plní svoju funkciu podľa poveternostných podmienok. Vďaka nízkemu valivému odporu majú pneumatiky Vredestein...
Viac informácií

Celoročné -35%
Quatrac 5

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Celoročné -35%

Celoročné pneumatiky Vredestein Quatrac 5 pre osobné autá, sú unikátne svojou letnou a zimnou stranou kde každá plní svoju funkciu podľa poveternostných podmienok. Vďaka nízkemu valivému odporu majú pneumatiky Vredestein Quatrac 5 krátku brzdnú dráhu na mokrej vozovke, ako aj mimoriadne nízku hladinu hluku. Letná strana pneumatiky Vredestein Quatrac 5 má menšie množstvo lamiel zaisťujúce dobrý kontakt s vozovkou. Letná strana s menším pomerom vzduchu zaisťuje vynikajúce jazdné vlastnosti a optimálnu presnosť riadenia na suchu a na mokrom povrchu. Vredestein Quatrac 5 je celoročná pneumatika vhodná do každého počasia. Zimná strana pneumatiky Vredestein Quatrac 5 má zvlnené lamely, ktoré zaručujú lepšiu priľnavosť na snehu a ľade.

Zimná strana pneumatiky Vredestein Quatrac 5 prostredníctvom optimalizovanej technológie lamiel zabezpečuje bezpečnú priľnavosť na snehu a ľade. Špeciálna polymérová zmes dezénu pneumatiky Vredestein Quatrac 5 zaisťuje rovnomerné opotrebenie a trvanlivosť. Tri stredné pozdĺžne drážky vedú stopu a zamedzujú maximálne vzniku aquaplaningu. Nová celoročná pneumatika Vredestein Quatrac 5 sa vyznačuje elegantným, asymetrickým dizajnom. 3D Grip Claws medzi lamelami v stredu pneumatiky Vredestein Quatrac 5 poskytujú dobrú priľnavosť pri zatáčaní a rýchlejšiu akceleráciu, a to aj na snehu a ľade. Vredestein Quatrac 5 spĺňa všetky aspekty označenie pneumatiky EÚ - vynikajúce.

Holandský producent pneumatík Vredestein v spojení s talianskym dizajnérskym štúdiom Giugiaro Design navrhuje a produkuje pneumatiky prioritne stavané pre športové vozidlá, osobné automobily, bicykle a motocykle. Špeciálne navrhnuté série sa zameriavajú na poľnohospodárske a priemyselné stroje. Emile Louis Constant Schiff sa v roku 1908 postaral o založení gumárenského podniku v Holandsku. Aj napriek nie vždy priaznivému vývoju udalostí spoločnosť Vredestein Tire BV dokázala vstať aj doslova z popola a prežila do súčasnosti. Spolupráca s talianskym dizajnérskym štúdiom Giugiaro Design nadviazaná v roku 1990 posunula brand opäť míľovými krokmi vpred. Do vývoja, marketingu a predaja investuje značka Vredestein značné úsilie aj prostriedky, vďaka čomu si excelentné vlastnosti ich pneumatík možno užívať aj vy.

EÚ štítok

EU
C
E
68 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Nahoru