Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Yokohama All Weather 21

Rozmery
Šírka
205
Profil
60
Priemer
R16
96H

Pneumatika Yokohama All Weather 21 disponuje novo vyvinutým dezénom, ktorý poskytuje optimálnu rovnováhu medzi hranou a kontaktnou plochou. Rad vodičov považuje pneumatiku za pohodlnú a tichú a väčšina užívateľov ocenila...
Viac informácií

Celoročné
All Weather 21
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Celoročné

Pneumatika Yokohama All Weather 21 disponuje novo vyvinutým dezénom, ktorý poskytuje optimálnu rovnováhu medzi hranou a kontaktnou plochou. Rad vodičov považuje pneumatiku za pohodlnú a tichú a väčšina užívateľov ocenila výkonnosť pneumatiky za sucha i za mokra. Použitie niekoľkých pokročilých technológií, ako sú divergentná V-drážky a Crossing Narrow Grooves, poskytujú vynikajúci výkon na ľade, snehu a mokrom povrchu vozovky. Univerzálna zmes zvyšuje kvalitu pohodlie, jazdných vlastností a zabezpečuje ideálne trakciu počas celého roka. Pneumatika Yokohama All Weather 21 obsahuje najnovšie technológie zimných pneumatík YOKOHAMA, ktoré poskytujú vodičom vynikajúci výkon na zľadovatených a zasnežených zimných cestách, a tiež vynikajúci výkon na suchu a mokru za bežnejších jazdných podmienok. Špeciálny tvar dezénu pneumatiky Yokohama All Weather 21 zlepšuje odvod vody vo vyšších rýchlostiach a tým aj odolnosť voči aquaplaningu.

Okrem širokej šírky behúňa pneumatiky Yokohama All Weather 21 poskytujú veľké bloky ramien pneumatiky a celoročné lamely spoľahlivý výkon aj na suchej vozovke. Mnoho motoristov uviedlo, že táto pneumatika zaisťovala dobrú priľnavosť na snehu a ľade a krátke brzdné dráhy pneumatiky na mokrom a suchom povrchu. Pneumatika Yokohama All Weather 21 je celoročná pneumatika dostupná pre kompaktné, veľké i malé rodinné autá.

Pneumatiky Yokohama majú dlhodobú tradíciu a vyznačujú sa naozaj veľmi vysokou úrovňou technológie výroby, komfortu, výdrže a samozrejme kvalitou. U pneumatík Yokohama je vidieť japonská precíznosť, vysoká technologická úroveň, veľmi zaujímavý dizajn naprieč celou škálou vyrábaných dezénov. Pneumatiky sa podrobujú náročným testom na najtvrdších pretekárskych dráhach sveta. Vývojári spoločnosti Yokohama napríklad v zmesi použili nezvyčajnú substanciu, ktorú nie je nič iné ako pomarančový olej, ktorý poskytuje výbornú pružnosť i za nízkych teplôt, čo je pre zimné pneu dôležitá vlastnosť. Hoci Yokohama nemá také meno ako ostatní prémioví výrobcovia pneu, vyrába pneumatiky so špičkovými jazdnými vlastnosťami, ktoré sa radia medzi absolútnu elitu. Yokohama vyvíja vlastné pneu technológie vo výskumných laboratóriách v Japonsku. V motoristickom športe sa pneumatiky Yokohama teší veľkej úcte.

EÚ štítok

EU
B
E
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru