Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Vredestein Comtrac 2 All season

Rozmery
Šírka
185
Profil
75
Priemer
R16
104/102R
C

Pneumatika Vredestein Comtrac 2 All Season skvele priľne k suchej aj mokrej vozovke a zaistí vám kratšiu brzdnú dráhu, navyše vďaka nízkemu valivému odporu dochádza k výraznej úspore paliva a...
Viac informácií

Celoročné
Comtrac 2 All season
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Celoročné

Pneumatika Vredestein Comtrac 2 All Season skvele priľne k suchej aj mokrej vozovke a zaistí vám kratšiu brzdnú dráhu, navyše vďaka nízkemu valivému odporu dochádza k výraznej úspore paliva a nízkemu opotrebenie samotnej pneumatiky. Vyvážená behúňová zmes pneumatiky Vredestein Comtrac 2 All Season kombinuje vysokú odolnosť proti opotrebovaniu, a tým aj dlhú životnosť, s vynikajúcou priľnavosťou na mokrej vozovke. Pneumatiky vhodné pre úžitkové vozidlá.

Celoročné dodávková pneumatika Vredestein Comtrac 2 All Season je optimálny alternatívou pre motoristov a podnikateľov, ktorí chcú používať jeden typ pneumatiky ako pre letnú tak i zimnú sezónu. Starostlivo navrhnutá lamelová konštrukcia zaisťuje priľnavosť a trakciu na zasnežených alebo zľadovatených povrchoch. Dodávková pneumatika Vredestein Comtrac 2 All Season sa vyznačuje komfortnými jazdnými vlastnosťami, výbornou manipuláciou a jazdnou stabilitou. Robustná konštrukcia sa skladá z radov dezénových blokov a výsledkom je minimálna hladina hluku. Pneumatika Vredestein Comtrac 2 All Season vyniká skvelou priľnavosťou za mokra, čím pomáha predchádzať aquaplanningu.

Holandský producent pneumatík Vredestein v spojení s talianskym dizajnérskym štúdiom Giugiaro Design navrhuje a produkuje pneumatiky prioritne stavané pre športové vozidlá, osobné automobily, bicykle a motocykle. Špeciálne navrhnuté série sa zameriavajú na poľnohospodárske a priemyselné stroje. Emile Louis Constant Schiff sa v roku 1908 postaral o založení gumárenského podniku v Holandsku. Aj napriek nie vždy priaznivému vývoju udalostí spoločnosť Vredestein Tire BV dokázala vstať aj doslova z popola a prežila do súčasnosti. Spolupráca s talianskym dizajnérskym štúdiom Giugiaro Design nadviazaná v roku 1990 posunula brand opäť míľovými krokmi vpred. Do vývoja, marketingu a predaja investuje značka Vredestein značné úsilie aj prostriedky, vďaka čomu si excelentné vlastnosti ich pneumatík možno užívať aj vy.

EÚ štítok

EU
B
E
71 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru