Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Dunlop SP FastResponse

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
195
Profil
65
Priemer
R15
91T
MO

Letné pneumatiky Dunlop SP FastResponse sú skvelou voľbou pre váš automobil, pokiaľ dávate prednosť bezpečnosti, výborným jazdným vlastnostiam a komfortu. Tieto pneumatiky sa vyznačujú vynikajúcou ovládateľnosťou ako na suchých, tak...
Viac informácií

Letné
SP FastResponse
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné

Letné pneumatiky Dunlop SP FastResponse sú skvelou voľbou pre váš automobil, pokiaľ dávate prednosť bezpečnosti, výborným jazdným vlastnostiam a komfortu. Tieto pneumatiky sa vyznačujú vynikajúcou ovládateľnosťou ako na suchých, tak mokrých cestách. Majú moderný systém Dunlop SP FastResponse, ktorý zlepšuje reakcie pri riadení a zvyšuje priľnavosť k vozovke. Spoločnosť Dunlop investuje do vývoja svojich pneumatík v troch vývojových centrách v Nemecku, Francúzsku a Veľkej Británii.

Dunlop SP FastResponse poskytujú jednoduché ovládanie a zaisťujú pohodlnú a bezpečnú jazdu aj v prudkých zákrutách. Tieto pneumatiky odolávajú nebezpečenstvu akvaplaningu, zlepšujú jazdné vlastnosti vozidla a majú relatívne nízku hlučnosť. Vďaka špeciálnej technológii vylepšenej zmesi dezénu (silnejšie a rovnomernejšie spojenie siliky a polyméru) sa znižuje valivý odpor, čo vedie k zníženej spotrebe paliva a predĺženej životnosti pneumatiky.

Vyskúšajte výkonné, ekologicky šetrné a predovšetkým bezpečné pneumatiky Dunlop SP FastResponse. Sú ideálne pre každého, kto uprednostňuje vynikajúcu kvalitu za prijateľnú cenu.

Dunlop je jedným zo svetových vedúcich výrobcov výkonných a vysokovýkonných pneumatík pre prvovýbavu prestížnych značiek: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Škoda, Toyota a Volkswagen. Dunlop je jedným zo svetových vedúcich výrobcov pneumatík. V roku 2000 sa firma Dunlop stala členom koncernu Goodyear Tire and Rubber Company, pod ktorým funguje dodnes. Vyvíja, vyrába a predáva pneumatiky pre automobily, úžitkové vozidlá aj motocykle. Spoločnosť Dunlop vznikla roku 1888 v severoírskom Belfaste vďaka revolučnému vynálezu, v decembri daného roku získal John Boyd Dunlop patent na pneumatiku plnenú vzduchom. V roku 1945 začala značka Dunlop vyrábať revolučné bezdušové pneumatiky so samotesniacou vrstvou. Odvtedy je spoločnosť Dunlop lídrom vo vývoji nových technológií.

EÚ štítok

EU
C
C
69 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru