Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená

Pirelli PZero Corsa Direz.

Rozmery
Šírka
235
Profil
35
Priemer
R19
91Y

Systém PZero Corsa je pneumatika používaná v extrémnych cestných podmienkach a je vyvinutá pre výkonná super autá a nadšencov, ktorí jazdia často po závodných tratiach, a umožňuje im maximalizovať výkon...
Viac informácií

Letné
PZero Corsa Direz.
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné

Systém PZero Corsa je pneumatika používaná v extrémnych cestných podmienkach a je vyvinutá pre výkonná super autá a nadšencov, ktorí jazdia často po závodných tratiach, a umožňuje im maximalizovať výkon ich automobilov. Prvky vzorky dezénu, zmes a stavba umožňujú systému PZero Corsa uspokojiť aj najnáročnejších zákazníkov v oblasti riadenia za sucha a brzdenia bez obmedzenia ovládania na mokrom povrchu, hluk a maximalizácia kontaktných plôch behúňa pneumatiky s povrchom vozovky. Inovačná zmes behúňa zaisťuje maximálnu priľnavosť pri použití ultra ľahkých a flexibilných pásov použitých v širokej stope pneumatiky. Originálne vybavenie pre závodné cestovné automobily najprestížnejších výrobcov automobilov (len niekoľko príkladov - Ferrari, Porsche, Lamborghini, BMW) Dezén pneumatík Asimmetrico: Asymetrický dizajn s absenciou nepretržitých žliabkov, ktoré eliminujú blokovú štruktúru bežnej vzorky, vysoký pomer -land / sea- a štruktúra veľkého vonkajšie ramena s minimálnym počtom žliabkov. Direzionale: Priamy VZO ...

EÚ štítok

EU
A
E
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru