Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená

Vredestein Ultrac Satin

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
255
Profil
60
Priemer
R18
112W

Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatík Vredestein Ultrac Satin zaisťujú vynikajúcu kontrolu nad jazdou a spoľahlivú odozvu riadenia. Asymetrický profil a pokročilá oválna stopa. Optimalizovaná geometria pneumatiky Vredestein Ultrac Satin,...
Viac informácií

Letné -35%
Ultrac Satin
186,60 € 120,40 € Cena s DPH Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -35%

Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatík Vredestein Ultrac Satin zaisťujú vynikajúcu kontrolu nad jazdou a spoľahlivú odozvu riadenia. Asymetrický profil a pokročilá oválna stopa. Optimalizovaná geometria pneumatiky Vredestein Ultrac Satin, 5 vysoko energeticky úsporných úprav využité zmesi. Vredestein Ultrac Satin je letná pneumatika, ktorá sa vyznačuje úplne novou konštrukciou a zmesí. Unikátny dizajn a športový vzhľad .. Päť vysoko energeticky účinných zlepšenie zmesi behúňa, základne behúňa, bočnice, kostry a pásu ráfika a tiež optimalizovaná geometria pneumatík znižujú straty na energiu o 16%, čo zaručuje nízky valivý odpor (a tým aj nižšiu spotrebu paliva) , bez toho aby došlo k zníženiu priľnavosti na mokrej vozovke. Živica zvyšujúce trakciu behúňa pneumatiky Vredestein Ultrac Satin. Nízky valivý odpor (štítok B) pre zníženú spotrebu paliva. Pri výrobe pneumatík Vredestein Ultrac Satin sa pozornosť zameriavala najmä na bezpečnosť a pohodlie. Optimálne ovládanie a spoľahlivá reakcie riadenia. Dokonalý handling a krátka brzdná dráha na mokrom povrchu. Vynikajúci handling a krátka brzdná dráha pneumatiky Vredestein Ultrac Satin sú dosiahnuté vďaka využitiu jedinečnej živice v behúňa, ktorá zvyšuje trakciu a lamiel v tvare písmena "Z".

Holandský producent pneumatík Vredestein v spojení s talianskym dizajnérskym štúdiom Giugiaro Design navrhuje a produkuje pneumatiky prioritne stavané pre športové vozidlá, osobné automobily, bicykle a motocykle. Špeciálne navrhnuté série sa zameriavajú na poľnohospodárske a priemyselné stroje. Emile Louis Constant Schiff sa v roku 1908 postaral o založení gumárenského podniku v Holandsku. Aj napriek nie vždy priaznivému vývoju udalostí spoločnosť Vredestein Tire BV dokázala vstať aj doslova z popola a prežila do súčasnosti. Spolupráca s talianskym dizajnérskym štúdiom Giugiaro Design nadviazaná v roku 1990 posunula brand opäť míľovými krokmi vpred. Do vývoja, marketingu a predaja investuje značka Vredestein značné úsilie aj prostriedky, vďaka čomu si excelentné vlastnosti ich pneumatík možno užívať aj vy.

EÚ štítok

EU
A
B
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Nahoru