Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • SUV-univerzálne

Continental ContiCrossContact AT

Rozmery
Šírka
265
Profil
65
Priemer
R17
112T

Continental ContiCrossContact AT je veľmi tichá a všestranne použiteľná pneumatika pre akýkoľvek terén. Otvorené masívne ramenné bloky poskytujú dobrý handling v teréne. Vysoký potenciál kilometrového výkonu. Odporúčajú poprední výrobcovia automobilov,...
Viac informácií

Letné
ContiCrossContact AT
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné

Continental ContiCrossContact AT je veľmi tichá a všestranne použiteľná pneumatika pre akýkoľvek terén. Otvorené masívne ramenné bloky poskytujú dobrý handling v teréne. Vysoký potenciál kilometrového výkonu. Odporúčajú poprední výrobcovia automobilov, vhodná napríklad pre model Land Rover Defender. Veľmi dobrý záber a brzdy na suchom i mokrom povrchu. Obzvlášť dobrá smerová stabilita a tichá jazda.

Dynamická terénna pneumatika pre použitie ako na ceste, tak v akomkoľvek teréne. Obzvlášť dobrá smerová stabilita a tichá jazda. Veľmi dobrý záber pri jazde v teréne. Pneumatiky s nemeckou technológiou, Continental ponúka prémiové pneumatiky s optimálnym brzdným výkonom a bezpečnosťou. To poskytuje optimálnu ochranu proti akvaplaningu. Tri obvodové rady vzájomne predsadené bloky dezénu prinášajú tichú a pokojnú jazdu po ceste. Progresívna zmes zaisťuje veľmi nízke opotrebenie a dlhú životnosť. Samočistiaci dezén.

Výkonná pneumatika do ťažkého terénu. Výborná ochrana proti aquaplaningu. Vysoko odolná zmes dezénu proti opotrebeniu. Radu drážkovaných blokov behúňa zaisťujú vynikajúci brzdný a trakčný výkon na mokrých povrchoch. ContiCrossContactTM AT je ako doma na všetkých typoch povrchov. Tri obvodové drážky vzájomne predsadené bloky dezénu prinášajú tichú a pokojnú jazdu po ceste. Široké bočné drážky a otvorené ramená umožňujú vynikajúcu absorpciu a odvod vody.

EÚ štítok

EU
C
F
75 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru