Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • SUV-silničné
    Zosílená

Nokian Tyres zLine SUV

Rozmery
Šírka
255
Profil
55
Priemer
R19
111W

Zmes Zlína pre behúň z koralu a kremíka. Športové pneumatika Nokian Zlín SUV pre výkonné vozidlá SUV s technológiou aramidových bočníc pre extrémnu odolnosť. Rúrkové drážky v tvare strely v...
Viac informácií

Letné
zLine SUV
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné

Zmes Zlína pre behúň z koralu a kremíka. Športové pneumatika Nokian Zlín SUV pre výkonné vozidlá SUV s technológiou aramidových bočníc pre extrémnu odolnosť. Rúrkové drážky v tvare strely v oblasti ramien ukladajú vodu, ktorá bola medzi pneumatikou a cestou, urýchľujú tok vody z hlavných drážok do priečnych drážok a maximalizujú priľnavosť. Bezpečnosť za každého počasia. Aramidové bočnice, výkonná vo vysokých rýchlostiach, bezpečnosť na mokrom povrchu. Prehľad a pohodlie, indikátor bezpečnosti riadenia a aquaplaningu. Prísľub spokojnosti Nokian Tyres: Ponúkajú najlepší výkon dokonca aj v najextrémnejších podmienkach.

Gumový materiál bočníc obsahuje extrémne trvanlivá aramidové strižné vlákna a je mimoriadne odolný voči opotrebeniu a prerezaniu. Agresívne nožové drážky v stredových rebrách ukladajú vodu a odvádzajú ju do pozdĺžnych drážok. Zároveň je dosiahnuté zníženie valivého odporu vďaka novej celosilikonové zmesi gumy. Zárezy na stenách pozdĺžnych rebier, podobné povrchu golfovej loptičky, ochladzujú povrch pneumatiky. Bezpečnosť na mokrých cestách. Vďaka aramidovým vláknam je bočnice veľmi pevná a tým lepšie odoláva nárazom a tlaku na okraj ráfika. Pre výkonné SUV vozy do 300 km / h. Rovnaký materiál je známy z leteckého a zbrojného priemyslu. Jedinečná pevnosť, technológia aramidových bočníc Nokian Tyres. Nokian Zlína SUV: Túto pneumatiku odporúčame tiež pre elektrické a hybridné vozidlá!

Technológia aramidových bočníc Nokian Tyres, doteraz nepoznaná odolnosť. Prémiový výkon a efektivita. Pri výrobe pneumatík Nokian Tyres sú používané výhradne čistené oleje a látky, ktoré nie sú toxické ani karcinogénne. Leštené hlavné drážky, účinná prevencia akvaplaningu. Rameno koncipované pre presnú jazdu, kedy v zákrutách spolu so skosenými rohmi drážok zlepšuje stabilitu. Presné ovládanie, lepšiu priľnavosť za mokra, vyššia odolnosť proti opotrebovaniu. Viac kilometrov, menej hluku.

EÚ štítok

EU
A
C
71 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru