Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • SUV-univerzálne

Pirelli Scorpion All Terrain+

Rozmery
Šírka
235
Profil
70
Priemer
R16
106T
3PMSF

Pneumatika Scorpion All Terrain Plus je navrhnutá tak, aby poskytovala vysoký terénne výkon aj na tvrdých povrchoch: skaly, sneh, blato, tráva a piesok. Nová agresívne konštrukcia dezénu a robustná kostra...
Viac informácií

Letné
Scorpion All Terrain+
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné

Pneumatika Scorpion All Terrain Plus je navrhnutá tak, aby poskytovala vysoký terénne výkon aj na tvrdých povrchoch: skaly, sneh, blato, tráva a piesok. Nová agresívne konštrukcia dezénu a robustná kostra robia z pneumatiky Scorpion All Terrain Plus perfektnú voľbu pre jazdu na veľké vzdialenosti bez akýchkoľvek kompromisov ohľadom bezpečnosti a pohodlia. Vďaka špeciálne navrhnutému vzorky behúňa pneu Scorpion All Terrain Plus účinne evakuuje vodu, vykopáva blato a vypudzuje kamene pod stopu. Lamely zasunuté do behúňa zaisťujú vysokú priľnavosť aj na klzkom povrchu. Pneumatika Scorpion All Terrain Plus je vďaka zosilnené bočnej stene a tvaru blokov vhodná aj v náročných terénnych podmienkach. Pneumatika Scorpion All Terrain Plus je vybavená tromi vrcholky snehových vločiek a označením M + S, vďaka čomu je s istotou považovaná za pneumatiku pre všetky terény a za každého počasia.

Pirelli garantuje, že s pneumatikou urazíte najmenej 80 000 kilometrov. Univerzálna pneumatika Pirelli Scorpion All Terrain Plus dodá vášmu SUV najvyšší výkon aj v extrémnych podmienkach. Dezénové bloky v tvare písmen L a S vytláčajú drobné kamienky a štrk zo stredu behúňa. Hlboké drážkovanie v kombinácii so špeciálnou celoročné zmesou zaisťuje výborné správanie v blate i snehu. Dezén sa môže pochváliť aj vysokým kilometrovým nájazdom. Vďaka ich unikátnemu usporiadaniu vynikne na prvý pohľad veľmi pekný športový dizajn. Výhody univerzálny SUV pneumatiky Pirelli Scorpion All Terrain Plus: Vysoký kilometrový nájazd Výborná trakcia v blate aj snehu Vytláča drobné kamienky zo stredu behúňa Veľmi pekný dizajn Vystužené bočnice a zosilnené ramenné bloky poskytujú plášťom výbornú stabilitu a zároveň ich chráni pred poškodením.

EÚ štítok

EU
E
E
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru