Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Řízená

Continental Conti Hybrid HS3

Rozmery
Šírka
315
Profil
70
Priemer
R22.5
154/150L
M+S, TL, Náprava:S

Všestrannosť, kilometer za kilometrom: Výnimočný kilometrový výkon - Vynikajúca úspora paliva - Výkon na mokre po celú dobu životnosti - Výrazne lepší valivý odpor. Dezén - Dvojvrstvová konštrukcia behúňa. Výkon...
Viac informácií

Conti Hybrid HS3
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Všestrannosť, kilometer za kilometrom: Výnimočný kilometrový výkon - Vynikajúca úspora paliva - Výkon na mokre po celú dobu životnosti - Výrazne lepší valivý odpor. Dezén - Dvojvrstvová konštrukcia behúňa. Výkon za mokra - Nový dezén Plus Volume sa vyznačuje zúženou šírkou drážok, čo vedie k zväčšeniu objemu dezénu. Tým sa zvyšuje odolnosť proti opotrebovaniu, čo zaručuje vysoký kilometrový potenciál a nižšiu spotrebu paliva. Pneumatika Continental Conti Hybrid HS3 vyniká v priľnavosti, ovládateľnosti, komforte a brzdení na suchej aj mokrej vozovke. Pneumatiky Continental Conti Hybrid HS3 disponujú pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníkmi pneumatiky. Výhody pneumatiky Continental Conti Hybrid HS3: pevný stredový blok – vylepšená odozva riadenia a posilnenie stability, vylepšené jazdné a brzdné vlastnosti za mokra, pevný stredový blok pre vysokú stabilitu a manévrovanie, pravidelné rozloženie tlaku a tuhosti bez ohľadu na rýchlosť na zachovanie parametrov a trvanlivosti, vylepšená citlivosť aj spätná väzba.. Využitím vysoko kvalitných materiálov kombinuje pneumatika Continental Conti Hybrid HS3 pohodlie a bezpečnosť s klasickým štýlom, výsledkom je pneumatika vyrobená z high-tech materiálov. Pneumatiky majú vďaka svojmu unikátnemu dizajnu behúňa kratšiu brzdnú dráhu a zlepšenú akceleráciu v rôznych podmienkach. Pneumatiky Continental Conti Hybrid HS3 majú spevnené ramenné bloky, ktoré sú podstatné počas zatáčania. Lepší handling a priľnavosť na dláždených komunikáciách, dlhá životnosť, zlepšená ochrana voči akvaplaningu. Moderné zlúčeniny s vysokým obsahom siliky zaisťujú dlhý kilometrový výkon a nízku hlučnosť. Konštrukcia pneumatiky Continental Conti Hybrid HS3 zaručuje odolnosť a spoľahlivosť aj v náročných podmienkach. Hustý lamelový systém zaisťuje maximálnu priľnavosť, krátku brzdnú dráhu a mimoriadny záber. Vynikajúci handling a krátka brzdná dráha pneumatiky Continental Conti Hybrid HS3 sú dosiahnuté vďaka využitiu jedinečnej živice v behúni, ktorá zvyšuje trakciu lamiel. Pneumatika Continental Conti Hybrid HS3 vyniká skvelou priľnavosťou za mokra, čím pomáha predchádzať akvaplaningu. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatík Continental Conti Hybrid HS3 zaisťujú vynikajúcu kontrolu nad jazdou a spoľahlivú odozvu riadenia. Pneumatiky Continental Conti Hybrid HS3 majú veľké množstvo drážok v blokoch svojho dezénu. Dokonalý handling a krátka brzdná dráha na mokrom povrchu. Vďaka technológiám použitým pri jej výrobe je pneumatika tichá.

Nevyrábajú iba pneumatiky Continental, ale pod koncern spadajú aj značky ako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atď. Čo sa týka pneumatík, táto spoločnosť v mnohých ohľadoch udávala smer a zaistila si výhradné postavenie na trhu. Vyznačujú sa vysokou kvalitou, ale aj cenou. V roku 1934 si nechala patentovať bezdušovú pneumatiku. Spoločnosť Continental bola založená už v roku 1871 v Hanoveri, vtedy sa spoločnosť zameriavala na výrobu tlmičov pre podkovy a tiež celogumové obruče pre povozy, neskôr vyrábala pneumatiky na kolesá av tejto výrobe bola prvá na svete. Patrí k popredným dodávateľom automobilového priemyslu, podieľala sa napríklad na projektoch Formule 1. V súčasnej dobe je spoločnosť Continental druhým najväčším výrobcom pneumatík na celom svete, zamestnáva okolo 150 000 ľudí. Pneumatiky Continental sa radia bezpochyby k najbezpečnejším pneumatikám. Spoločnosť Continental sa snaží neustále pneumatiky inovovať, ide s dobou a svoje výrobky zdokonaľuje podľa najnovších trendov. V rade testov pneumatík figurujú pneumatiky Continental na popredných miestach. Oproti konkurencii sú tieto pneu cenovo náročnejšie, avšak kvalita je nespočetne vyššia. Ako prvý prišiel Continental s výrobou zimných pneumatík na nákladné automobily. Väčšinou sa stretneme s kladnými ohlasmi od tých, ktorí s pneu Continental majú skúsenosti. Od svojho založenia v roku 1871, Continental pracuje na jednom cieli: Zaisťovať bezpečnosť na cestách bez kompromisov, s komfortom a potešením. Od prvej pneumatiky na svete so vzorkou behúňa až po vizionársku Conti.eContact a inovácie v automotívnej bezpečnosti – viac ako 140 rokov, neustále rozvíjame naše skúsenosti v mobilite, doprave a procesoch.

EÚ štítok

EU
B
C
70 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru