Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Řízená

Continental HSW2 Scandinavia XL

Rozmery
Šírka
355
Profil
50
Priemer
R22.5
156K
M+S, TL, Náprava:S

Pre vynikajúcu priľnavosť a kilometrový výkon - Široké ramenné rebrá. Jemne štruktúrovaný profil rebier s vysokou hustotou bočných drážok a lamiel. Zmes pre optimálnu priľnavosť. Dvojfázová konštrukcia behúňa: Po opotrebovaní...
Viac informácií

HSW2 Scandinavia XL
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Pre vynikajúcu priľnavosť a kilometrový výkon - Široké ramenné rebrá. Jemne štruktúrovaný profil rebier s vysokou hustotou bočných drážok a lamiel. Zmes pre optimálnu priľnavosť. Dvojfázová konštrukcia behúňa: Po opotrebovaní zimného behúňa zostáva riadiaca pneumatika s menším počtom lamiel a vynikajúcou spotrebou paliva. Priľnavosť. Priľnavosť. Bezpečnosť - Hlbšia a vyššia hustota priečnych drážok a lamiel pre lepšiu priľnavosť po celú dobu životnosti (v porovnaní s predchodcom). Upravený počet a rozloženie záberových hrán a otvorených ramien pre dobrú priľnavosť a vysokú odolnosť. Optimalizovaná zmes behúňa. Kilometrový výkon - Väčší objem behúňa (v porovnaní s predchodcom). Ramenné blokové väzby pre odolnejší behúň. Protektorovateľnosť - Oceľová kordová reťazová vložka a vnútorná vložka udržujúca vzduch pre udržateľnú hodnotu plášťa. Trojuholníkový pás navrhnutý aj pre vynikajúcu trakciu v zimných podmienkach. Plášť Premium Goods so zárukou C2. Úspora paliva - Zvýšená tuhosť dezénu pneumatiky znižujúca deformácie, a tým aj valivý odpor. Menšie energetické straty vďaka optimalizovanej stope. Dobre vyvážený pomer šírky pásu k šírke behúňa na zlepšenie deformácie v oblasti behúňa pre lepší valivý odpor. Vnútorná vložka Air-Keep pre udržanie správneho tlaku vzduchu po dlhšiu dobu. Priľnavosť za mokra - Hodnotenie priľnavosti za mokra udáva, ako dobre si pneumatika povedie za mokra, pričom výkonnosť je odstupňovaná od triedy A po triedu E. Vysoká známka znamená krátku brzdnú dráhu na mokrej vozovke. Úspora paliva - Znížený valivý odpor šetrí palivo a znižuje emisie CO2. Pneumatiky triedy A majú najlepšiu palivovú účinnosť, pričom spotreba paliva sa zvyšuje s každou ďalšou triedou až po triedu E. Hladina hluku - Jedná sa o vonkajší valivý hluk, ktorý pneumatika vytvára, meraný v decibeloch. Na štítku je uvedená úroveň hluku hodnotená podľa tried od A do C.

Pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia XL disponujú pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníkmi pneumatiky. Moderné zlúčeniny s vysokým obsahom siliky zaisťujú dlhý kilometrový výkon a nízku hlučnosť. Pneumatika Continental HSW2 Scandinavia XL vyniká v priľnavosti, ovládateľnosti, komforte a brzdení na suchej aj mokrej vozovke, profesionál v oblasti úspory paliva. Vďaka technológiám použitým pri jej výrobe je pneumatika tichá. Využitím vysoko kvalitných materiálov kombinuje pneumatika Continental HSW2 Scandinavia XL pohodlie a bezpečnosť s klasickým štýlom, výsledkom je pneumatika vyrobená z high-tech materiálov. Lepší handling a priľnavosť na dláždených komunikáciách, dlhá životnosť, zlepšená ochrana voči akvaplaningu. Vynikajúci handling a krátka brzdná dráha pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia XL sú dosiahnuté vďaka využitiu jedinečnej živice v behúni, ktorá zvyšuje trakciu lamiel. Výhody pneumatiky: pevný stredový blok – vylepšená odozva riadenia a posilnenie stability, vylepšené jazdné a brzdné vlastnosti za mokra, pevný stredový blok pre vysokú stabilitu a manévrovanie, pravidelné rozloženie tlaku a tuhosti bez ohľadu na rýchlosť na zachovanie parametrov a trvanlivosti, vylepšená citlivosť i spätná väzba. Maximálna životnosť pneumatík Continental HSW2 Scandinavia XL vďaka prispôsobenej geometrii behúňa. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatík Continental HSW2 Scandinavia XL zaisťujú vynikajúcu kontrolu nad jazdou a spoľahlivú odozvu riadenia. Pneumatiky majú vďaka svojmu unikátnemu dizajnu behúňa kratšiu brzdnú dráhu a zlepšenú akceleráciu v rôznych podmienkach. Dokonalý handling a krátka brzdná dráha na mokrom povrchu. Hustý lamelový systém zaisťuje maximálnu priľnavosť, krátku brzdnú dráhu a mimoriadny záber. Rovnomerná vzorka opotrebenia za všetkých podmienok zaťaženia vďaka optimalizovanému tvaru, ktorý zaisťuje vyvážené rozloženie tlaku v kontaktnej ploche pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia XL s vozovkou. Pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia XL majú spevnené ramenné bloky, ktoré sú podstatné počas zatáčania. Pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia XL majú veľké množstvo drážok v blokoch svojho dezénu. Pneumatika Continental HSW2 Scandinavia XL vyniká skvelou priľnavosťou za mokra, čím pomáha predchádzať akvaplaningu. Presná ovládateľnosť pneumatík Continental HSW2 Scandinavia XL vďaka zdokonalenému dezénu a maximálnu priľnavosť za mokra s minimálnym opotrebením vďaka inovatívnej zmesi behúňa pre riadené nápravy, znížený valivý odpor pre lepšiu úsporu paliva. Konštrukcia pneumatiky Continental HSW2 Scandinavia XL zaručuje odolnosť a spoľahlivosť aj.

Nevyrábajú iba pneumatiky Continental, ale pod koncern spadajú aj značky ako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atď. Čo sa týka pneumatík, táto spoločnosť v mnohých ohľadoch udávala smer a zaistila si výhradné postavenie na trhu. Vyznačujú sa vysokou kvalitou, ale aj cenou. V roku 1934 si nechala patentovať bezdušovú pneumatiku. Spoločnosť Continental bola založená už v roku 1871 v Hanoveri, vtedy sa spoločnosť zameriavala na výrobu tlmičov pre podkovy a tiež celogumové obruče pre povozy, neskôr vyrábala pneumatiky na kolesá av tejto výrobe bola prvá na svete. Patrí k popredným dodávateľom automobilového priemyslu, podieľala sa napríklad na projektoch Formule 1. V súčasnej dobe je spoločnosť Continental druhým najväčším výrobcom pneumatík na celom svete, zamestnáva okolo 150 000 ľudí. Pneumatiky Continental sa radia bezpochyby k najbezpečnejším pneumatikám. Spoločnosť Continental sa snaží neustále pneumatiky inovovať, ide s dobou a svoje výrobky zdokonaľuje podľa najnovších trendov. V rade testov pneumatík figurujú pneumatiky Continental na popredných miestach. Oproti konkurencii sú tieto pneu cenovo náročnejšie, avšak kvalita je nespočetne vyššia. Ako prvý prišiel Continental s výrobou zimných pneumatík na nákladné automobily. Väčšinou sa stretneme s kladnými ohlasmi od tých, ktorí s pneu Continental majú skúsenosti. Od svojho založenia v roku 1871, Continental pracuje na jednom cieli: Zaisťovať bezpečnosť na cestách bez kompromisov, s komfortom a potešením. Od prvej pneumatiky na svete so vzorkou behúňa až po vizionársku Conti.eContact a inovácie v automotívnej bezpečnosti – viac ako 140 rokov, neustále rozvíjame naše skúsenosti v mobilite, doprave a procesoch.

EÚ štítok

EU
C
C
73 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru