Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Vlečená

Continental HTW2 Scandinavia

Rozmery
Šírka
385
Profil
55
Priemer
R22.5
160K
M+S, TL, Náprava:T

Pre vynikajúcu priľnavosť a kilometrový výkon - Široké a otvorené ramenné rebrá pre optimálnu smerovú stabilitu. Dezén rebier s vysokým počtom bočných drážok a lamiel. Zmes pre optimálnu priľnavosť. Dvojfázový...
Viac informácií

HTW2 Scandinavia
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Pre vynikajúcu priľnavosť a kilometrový výkon - Široké a otvorené ramenné rebrá pre optimálnu smerovú stabilitu. Dezén rebier s vysokým počtom bočných drážok a lamiel. Zmes pre optimálnu priľnavosť. Dvojfázový dezén behúňa: Po opotrebovaní zimného dezénu zostáva prívesná pneumatika s menším počtom lamiel a vynikajúcou spotrebou paliva. Priľnavosť. Priľnavosť. Bezpečnosť. Hlbšia a vyššia hustota priečnych drážok a lamiel pre lepšiu priľnavosť po celú dobu životnosti (v porovnaní s predchodcom). Upravený počet a rozloženie záberových hrán a otvorených ramien pre dobrú priľnavosť a vysokú odolnosť. Optimalizovaná zmes behúňa. Počet najazdených kilometrov - väčší objem behúňa (v porovnaní s predchodcom). Ramenné blokové väzby pre odolnejší behúň. Dvojfázový behúň pre celoročné použitie pri pneumatikách HSW 2 SCANDINAVIA a HTW 2 SCANDINAVIA. Protektorovateľnosť - Oceľová kordová reťazová vložka a vnútorná vložka udržujúca vzduch pre udržateľnú hodnotu plášťa. Trojuholníkový pás navrhnutý aj pre vynikajúcu trakciu v zimných podmienkach. Plášť Premium Goods so zárukou C2. Úspora paliva - Zvýšená tuhosť dezénu pneumatiky znižujúca deformácie, a tým aj valivý odpor. Menšie energetické straty vďaka optimalizovanej stope. Dobre vyvážený pomer šírky pásu k šírke behúňa na zlepšenie deformácie v oblasti behúňa pre lepší valivý odpor. Vnútorná vložka Air-Keep pre udržanie správneho tlaku vzduchu po dlhšiu dobu. Priľnavosť na mokrej vozovke - hodnotenie priľnavosti na mokrej vozovke udáva, ako dobre si pneumatika povedie za mokra, pričom výkonnosť je odstupňovaná od triedy A až po triedu E. Vysoká známka znamená krátku brzdnú dráhu na mokrej vozovke. Úspora paliva - Znížený valivý odpor šetrí palivo a znižuje emisie CO2. Pneumatiky triedy A majú najlepšiu palivovú účinnosť, pričom spotreba paliva sa zvyšuje s každou ďalšou triedou až po triedu E. Hladina hluku - Jedná sa o vonkajší valivý hluk, ktorý pneumatika vytvára, meraný v decibeloch. Na štítku je uvedená úroveň hluku hodnotená podľa tried od A do C.

Moderné zlúčeniny s vysokým obsahom siliky zaisťujú dlhý kilometrový výkon a nízku hlučnosť. Pneumatiky majú vďaka svojmu unikátnemu dizajnu behúňa kratšiu brzdnú dráhu a zlepšenú akceleráciu v rôznych podmienkach. Výhody pneumatiky: pevný stredový blok – vylepšená odozva riadenia a posilnenie stability, vylepšené jazdné a brzdné vlastnosti za mokra, pevný stredový blok pre vysokú stabilitu a manévrovanie, pravidelné rozloženie tlaku a tuhosti bez ohľadu na rýchlosť na zachovanie parametrov a trvanlivosti, vylepšená citlivosť i spätná väzba. Dokonalý handling a krátka brzdná dráha na mokrom povrchu. Pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia majú veľké množstvo drážok v blokoch svojho dezénu. Pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia majú spevnené ramenné bloky, ktoré sú podstatné počas zatáčania. Pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia disponujú pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníkmi pneumatiky. Presná ovládateľnosť pneumatík Continental HTW2 Scandinavia vďaka zdokonalenému dezénu a maximálnu priľnavosť za mokra s minimálnym opotrebením vďaka inovatívnej zmesi behúňa pre riadené nápravy, znížený valivý odpor pre lepšiu úsporu paliva.. Vďaka technológiám použitým pri jej výrobe je pneumatika tichá. Rovnomerná vzorka opotrebenia za všetkých podmienok zaťaženia vďaka optimalizovanému tvaru, ktorý zaisťuje vyvážené rozloženie tlaku v kontaktnej ploche pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia s vozovkou. Konštrukcia pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia zaručuje odolnosť a spoľahlivosť aj v náročných podmienkach. Vynikajúci handling a krátka brzdná dráha pneumatiky Continental HTW2 Scandinavia sú dosiahnuté vďaka využitiu jedinečnej živice v behúni, ktorá zvyšuje trakciu lamiel. Pneumatika Continental HTW2 Scandinavia vyniká v priľnavosti, ovládateľnosti, komforte a brzdení na suchej aj mokrej vozovke, profesionál v oblasti úspory paliva. Lepší handling a priľnavosť na dláždených komunikáciách, dlhá životnosť, zlepšená ochrana voči akvaplaningu. Využitím vysoko kvalitných materiálov kombinuje pneumatika Continental HTW2 Scandinavia pohodlie a bezpečnosť s klasickým štýlom, výsledkom je pneumatika vyrobená z high-tech materiálov. Hustý lamelový systém zaisťuje maximálnu priľnavosť, krátku brzdnú dráhu a mimoriadny záber. Pneumatika Continental HTW2 Scandinavia vyniká skvelou priľnavosťou za mokra, čím pomáha predchádzať akvaplaningu. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatík Continental HTW2 Scandinavia zaisťujú vynikajúcu kontrolu nad jazdou a spoľahlivú odozvu riadenia. Maximálna životnosť pneumatík Continental HTW2 Scandinavia vďaka prispôsobenej geometrii behúňa.

Nevyrábajú iba pneumatiky Continental, ale pod koncern spadajú aj značky ako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atď. Čo sa týka pneumatík, táto spoločnosť v mnohých ohľadoch udávala smer a zaistila si výhradné postavenie na trhu. Vyznačujú sa vysokou kvalitou, ale aj cenou. V roku 1934 si nechala patentovať bezdušovú pneumatiku. Spoločnosť Continental bola založená už v roku 1871 v Hanoveri, vtedy sa spoločnosť zameriavala na výrobu tlmičov pre podkovy a tiež celogumové obruče pre povozy, neskôr vyrábala pneumatiky na kolesá av tejto výrobe bola prvá na svete. Patrí k popredným dodávateľom automobilového priemyslu, podieľala sa napríklad na projektoch Formule 1. V súčasnej dobe je spoločnosť Continental druhým najväčším výrobcom pneumatík na celom svete, zamestnáva okolo 150 000 ľudí. Pneumatiky Continental sa radia bezpochyby k najbezpečnejším pneumatikám. Spoločnosť Continental sa snaží neustále pneumatiky inovovať, ide s dobou a svoje výrobky zdokonaľuje podľa najnovších trendov. V rade testov pneumatík figurujú pneumatiky Continental na popredných miestach. Oproti konkurencii sú tieto pneu cenovo náročnejšie, avšak kvalita je nespočetne vyššia. Ako prvý prišiel Continental s výrobou zimných pneumatík na nákladné automobily. Väčšinou sa stretneme s kladnými ohlasmi od tých, ktorí s pneu Continental majú skúsenosti. Od svojho založenia v roku 1871, Continental pracuje na jednom cieli: Zaisťovať bezpečnosť na cestách bez kompromisov, s komfortom a potešením. Od prvej pneumatiky na svete so vzorkou behúňa až po vizionársku Conti.eContact a inovácie v automotívnej bezpečnosti – viac ako 140 rokov, neustále rozvíjame naše skúsenosti v mobilite, doprave a procesoch.

EÚ štítok

EU
C
D
73 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru