Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Návěsová (vlečná)
  • Prémiová kvalita

Hankook TH10

Rozmery
Šírka
245
Profil
70
Priemer
R17.5
143J
TL

U návesovej pneumatiky Hankook TH10 je možné použitie na stredné aj dlhšie vzdialenosti. Pneumatika Hankook TH10 s vynikajúcou odolnosťou a vysokým kilometrovým výkonom. Prívesovú a návesová pneumatika Hankook TH10 pre...
Viac informácií

TH10
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

U návesovej pneumatiky Hankook TH10 je možné použitie na stredné aj dlhšie vzdialenosti. Pneumatika Hankook TH10 s vynikajúcou odolnosťou a vysokým kilometrovým výkonom. Prívesovú a návesová pneumatika Hankook TH10 pre stredné trasy. Špeciálna zmes behúňa pneumatiky Hankook TH10 zaisťuje vysoký kilometrový výkon. Špeciálne vyrobený dezén pneumatiky Hankook TH10 zabezpečuje neusazování kamienkov a ďalších cudzích telies v obvodových lamelách. Vysoká schopnosť samočistenia pneumatiky Hankook TH10. Kostra: Optimalizovaný tvar kostry zlepšuje jazdné vlastnosti a ovládateľnosť pneumatiky Hankook TH10. Optimalizovaný tvar drážok obmedzuje zachytávanie kamienkov a eliminuje praskanie drážok.

Vďaka zosilnenej konštrukcii behúňa pneumatiky Hankook TH10 je dosiahnuté skvelé životnosti i pri plnom naložení. Optimalizovaná konštrukcia pneumatiky Hankook TH10 minimalizuje deformácie nárazníka, čo vedie k extrémne nízkemu valivému odporu. Profil kostry pneumatiky Hankook TH10 je skonštruovaný tak, aby bola zaistená vysoká odolnosť. Karkasová kontúra zabezpečuje zníženie teploty behúňa pri zahriatí a rovnomerné opotrebenie. Plné stredové rebro pneumatiky Hankook TH10: Plné stredové rebro optimalizuje a zväčšuje styčnú plochu a predlžuje tak životnosť pneumatiky. Lepšie pätka: Zosilnená konštrukcia pätky pre vyššiu odolnosť pri vysokom zaťažení.

EÚ štítok

EU
C
C
70 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru