Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Continental ContiWinterContact TS830 P

Rozmery
Šírka
205
Profil
60
Priemer
R16
92H

Lepšie mobilita a vyššiu bezpečnosť aj v
prípade,
že behúňom pneumatiky prenikne cudzí predmet.

Viac informácií

Zimné
ContiWinterContact TS830 P
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné

Lepšie mobilita a vyššiu bezpečnosť aj v
prípade,
že behúňom pneumatiky prenikne cudzí predmet.

ContiSeal - pneumatiky využívajú inovatívne nové
technológie, ktoré zacelí defekty v oblasti
behúňa.

Pneumatiky ContiSeal - majú v oblasti medzi
ramenami lepivú viskózna vrstvu, ktorá
bleskurýchlo zacelí otvory spôsobené klincami a
ďalšími predmetmi s priemerom až 5 mm. Táto
vrstva
dokáže dočasne zalepiť drvivú väčšinu dier v
behúni.
Materiál v těsnivové vrstve zabraňuje úniku
vzduchu aj v prípade, že sa predmet, ktorý behúň
prepichol, uvoľní. Vďaka tomu nie je v prípade
defektu potrebné okamžite zastaviť alebo rovno
vymeniť pneumatiku. Aj cez túto jej schopnosť je
vhodné pneumatiku odviesť k odborníkovi, ktorý
ju
prezrie a určí, či je potrebná trvalá oprava.

Pneumatiky ContiSeal - rozpoznáte na prvý
pohľad:
na bočnici sú opatrené symbolom klinca a sú
kompatibilné so všetkými bežne dostupnými
ráfiky.


Produktová brožúra pneumatík ContiSealTM je na
stiahnutie tu (pdf, 120 kB).

ContiSeal rýchly prehľad výhod:
- Zacelí defekty v oblasti behúňa zapríčinené
ostrými predmetmi s priemerom až 5 mm
- Otvory sa zalepí aj v prípade, že predmet,
ktorý
ich spôsobil, z behúňa vypadne
- Za normálnych jazdných podmienok majú rovnako
vysoký výkon ako iné pneumatiky bez technológie
ContiSeal?
- Odpadá nutnosť okamžite zastaviť alebo vymeniť
pneumatiku


Pneumatiky ContiSealTM sú štandardnou výbavou
radu
vozidiel Volkswagen.

EÚ štítok

EU
E
E
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru