Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená
    RunFlat

Continental ContiWinterContact TS830 P SSR

Rozmery
Šírka
205
Profil
60
Priemer
R16
96H
Run Flat,*

Bezpečná zimná pneumatika s ohromujúcou brzdnou silou na mokrej a zľadovatenej vozovke je určená pre výkonné vozidlá. Vysoká tuhosť blokov dezénu v stredovej časti pneumatiky Continental ContiWinterContact TS830 P SSR,...
Viac informácií

Zimné
ContiWinterContact TS830 P SSR
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné

Bezpečná zimná pneumatika s ohromujúcou brzdnou silou na mokrej a zľadovatenej vozovke je určená pre výkonné vozidlá. Vysoká tuhosť blokov dezénu v stredovej časti pneumatiky Continental ContiWinterContact TS830 P SSR, veľký počet lamiel s optimalizovanou zostavou adhéznych hrán zaručuje vynikajúci brzdný výkon na mokrom povrchu, rovnako ako na snehu a ľade. Použitie "zámečkových" sínusových lamiel vytvára viac adhéznych hrán a zvyšuje tak trakčnú silu na snehu.

Vďaka rovnomernému rozloženiu tuhosti v dezénových blokoch a rovnomernému tlaku na vozovku, vykazuje pneumatika ContiWinterContact TS830 P SSR menšie a rovnomernejšie opotrebenie a dlhšiu životnosť pneu.

Inovačné rozdelenie dezénové plochy do dvoch rozdielnych sekcií. Stred je tvorený dlhými, šípový orientovanými bloky, kdežto ramenné oblasti majú bloky krátke a široké. Výsledkom je vyššia tuhosť a stabilizácia blokov, ktorá má na svedomí lepšiu handling a rýchlejšiu odozvu pri riadení.

Princíp SSR runflat je založený na zosilnené samonosné bočnici. Tým nedochádza ku "priškripnutiu" vnútrajšku pneumatiky medzi ceste a ráfik. Ak dôjde naviac k strate tlaku v pneumatike, tá neskĺzne na dno ráfiku. V závislosti na stave vozovky a váhe vozidla umožní zosilnená bočnica SSR automobilu pokračovať v jazde do cieľa svojej cesty alebo do servisu pri maximálnej rýchlosti 80 km / h na vzdialenosť až 80 km.

EÚ štítok

EU
E
E
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru