Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Dunlop SP Winter Sport M3

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
175
Profil
65
Priemer
R15
84T

Pneumatika pre zimnú prevádzku Dunlop SP Winter Sport M3 pre vozidlá strednej triedy aj pre veľmi výkonné automobily. Nadštandardný výkon v zimnom období, vysoká odolnosť proti aquaplaningu a dobrý záber...
Viac informácií

Zimné
SP Winter Sport M3
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné

Pneumatika pre zimnú prevádzku Dunlop SP Winter Sport M3 pre vozidlá strednej triedy aj pre veľmi výkonné automobily. Nadštandardný výkon v zimnom období, vysoká odolnosť proti aquaplaningu a dobrý záber na snehu vďaka optimalizovanému počtu lamiel a blokov dezénu. Zvýšený obsah materiálu Silica zaisťuje maximálnu priľnavosť aj v extrémnych podmienkach a zvyšuje brzdný výkon.

Pneumatika SP Winter Sport M3 je vybavená lamelami vysokej hustoty, ktoré umožňujú vynikajúci záber a kontrolu na snehu. Široké drážky behúňa rýchlo odvádzajú vodu a kašovitý sneh a pomáhajú tak zaistiť optimálnu kontrolu na cestách za mokra a pri topenia. Smerová vzorka behúňa zvyšuje záber a umožňuje skrátiť brzdnú dráhu na zimných cestách.

Pneumatiky Dunlop RunOnFlat by sa mali používať len u automobilov, ktoré sú navrhnuté pre jazdu s prázdnymi pneumatikami a vybavené plne funkčným zariadením pre varovanie pri poklese tlaku v pneumatike, ako je napríklad Dunlop WARNAIR. Technológia Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovať v jazde po defekte alebo strate tlaku, a to až 80 km pri maximálnej rýchlosti 80 km / h. Pneumatiky RunOnFlat využívajú zosilnené bočnice, ktoré umožňujú zachovanie jazde s pneumatiky aj po úplnej strate tlaku. Nemal by byť prekročený maximálny dojazd 80 km a maximálnu rýchlosť 80 km / h. Údaje pre jednotlivé vozidlá sa môžu líšiť.

Technológia Hybrid Overlay znižuje obvodovej deformácie vo vysokých rýchlostiach a pôsobí priaznivo na stabilitu vo vysokých rýchlostiach, plynulé a rovnomerné opotrebovanie.

Systém ochrany okraje ráfika Technológia MFS využíva gumový profil, ktorý je umiestnený po obvode pneumatiky nad okrajom kolesa. Vytvára sa tak ochranná nárazníková zóna. Ochrana drahých ráfikov z ľahkých zliatin pred poškodením o obrubník. Dostupné len vo vybraných rozmeroch!

EÚ štítok

EU
B
E
70 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru