Pozor! Obmedzenie prevádzky vzhľadom k nariadeniu vlády. Viac nájdete v kontaktoch tu.

Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • RunFlat

Dunlop SP Winter Sport M3

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
205
Profil
55
Priemer
R16
91H
Run Flat,*,FR

Pneumatika pre zimnú prevádzku Dunlop SP Winter Sport M3 pre vozidlá strednej triedy aj pre veľmi výkonné automobily. Nadštandardný výkon v zimnom období, vysoká odolnosť proti aquaplaningu a dobrý záber...
Viac informácií

Zimné -43%
SP Winter Sport M3

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné -43%

Pneumatika pre zimnú prevádzku Dunlop SP Winter Sport M3 pre vozidlá strednej triedy aj pre veľmi výkonné automobily. Nadštandardný výkon v zimnom období, vysoká odolnosť proti aquaplaningu a dobrý záber na snehu vďaka optimalizovanému počtu lamiel a blokov dezénu. Zvýšený obsah materiálu Silica zaisťuje maximálnu priľnavosť aj v extrémnych podmienkach a zvyšuje brzdný výkon.

Pneumatika SP Winter Sport M3 je vybavená lamelami vysokej hustoty, ktoré umožňujú vynikajúci záber a kontrolu na snehu. Široké drážky behúňa rýchlo odvádzajú vodu a kašovitý sneh a pomáhajú tak zaistiť optimálnu kontrolu na cestách za mokra a pri topenia. Smerová vzorka behúňa zvyšuje záber a umožňuje skrátiť brzdnú dráhu na zimných cestách.

Pneumatiky Dunlop RunOnFlat by sa mali používať len u automobilov, ktoré sú navrhnuté pre jazdu s prázdnymi pneumatikami a vybavené plne funkčným zariadením pre varovanie pri poklese tlaku v pneumatike, ako je napríklad Dunlop WARNAIR. Technológia Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovať v jazde po defekte alebo strate tlaku, a to až 80 km pri maximálnej rýchlosti 80 km / h. Pneumatiky RunOnFlat využívajú zosilnené bočnice, ktoré umožňujú zachovanie jazde s pneumatiky aj po úplnej strate tlaku. Nemal by byť prekročený maximálny dojazd 80 km a maximálnu rýchlosť 80 km / h. Údaje pre jednotlivé vozidlá sa môžu líšiť.

Technológia Hybrid Overlay znižuje obvodovej deformácie vo vysokých rýchlostiach a pôsobí priaznivo na stabilitu vo vysokých rýchlostiach, plynulé a rovnomerné opotrebovanie.

Systém ochrany okraje ráfika Technológia MFS využíva gumový profil, ktorý je umiestnený po obvode pneumatiky nad okrajom kolesa. Vytvára sa tak ochranná nárazníková zóna. Ochrana drahých ráfikov z ľahkých zliatin pred poškodením o obrubník. Dostupné len vo vybraných rozmeroch!

EÚ štítok

EU
C
F
68 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Nahoru