Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená

Pirelli W 210 SottoZero II

Rozmery
Šírka
205
Profil
55
Priemer
R16
94H

Winter Sottozero Serie II. Pneumatika Winter
SOTTOZERO Series II bola navrhnutá tak, aby
aktívne reagovala na mokrý asfalt a nízke

Viac informácií

Zimné
W 210 SottoZero II
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné

Winter Sottozero Serie II. Pneumatika Winter
SOTTOZERO Series II bola navrhnutá tak, aby
aktívne reagovala na mokrý asfalt a nízke
vonkajšie teploty (pod 7 ° C), a s veľkým úspechom
tak čelí javu zvanému aquaplaning. Predstavuje
všestranné a bezpečné riešenie zaisťujúce
optimálne jazdné vlastnosti za každého jesenného a
zimného počasia: nech je vozovka suchá, mokrá
alebo zasnežená, Winter SOTTOZERO Series II je
zárukou najlepších prevádzkových vlastností na
každom povrchu. Najdôležitejšie vlastnosti a
charakteristiky: Široké lisované drážky, ktoré
účinne odvádzajú vodu. Špeciálne jamky izolujúci
vodu (HST - Hydro Static Tank) - patent Pirelli,
ktorý zabezpečuje lepšiu izoláciu vody v drážkach
s cieľom účinne znižovať aquaplaning.

EÚ štítok

EU
C
C
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru