Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Pirelli Winter SottoZero III

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
205
Profil
55
Priemer
R16
91H
MO

Pirelli Winter SottoZero III je inovatívny zimná pneumatika pre športové automobily a vozidlá strednej a vyššej triedy. Ponúka vynikajúcu jazdnú bezpečnosť pri cestných podmienkach počas zimného obdobia. Pirelli vyrába pneu,...
Viac informácií

Zimné
Winter SottoZero III
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné

Pirelli Winter SottoZero III je inovatívny zimná pneumatika pre športové automobily a vozidlá strednej a vyššej triedy. Ponúka vynikajúcu jazdnú bezpečnosť pri cestných podmienkach počas zimného obdobia. Pirelli vyrába pneu, ktoré sú určené pre rôzne typy automobilov: ľahké nákladné vozidlá, motocykle, kamióny, autobusy, poľnohospodárske a stavebné stroje. Pirelli je piatym svetovým najväčším výrobcom pneumatík. Pre pneumatiku Pirelli Winter Sottozero 3 je charakteristický nízky valivý odpor, poskytuje nízku hlučnosť a zvyšuje pohodlie v kabíne. Sústreďuje sa tiež na výrobu pneu pre luxusné automobily, pri ktorých je potrebný vysoký výkon a kvalita. Pneumatika Winter SOTTOZERO ™ Serie II je určená všetkým náročným vodičom a zaisťuje vynikajúci výkon na suchej vozovke, za mokra i na snehu. Vnútorná oblasť účinne vytláča vodu, zatiaľ čo vnějšší oblasť s pevnejšími a rozloženějšími bloky zaisťuje vysoký stupeň priľnavosti na snehu. Asymetrický dezén behúňa je rozdelený do dvoch odlišných častí. V porovnaní s letnou pneumatikou zvláda akvaplaningu pri teplote pod 7 ° C oveľa účinnejšie.

EÚ štítok

EU
B
E
71 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru