Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • SUV-zimné
    Zosílená
  • Odporúčame

Nokian WR SUV 4

Rozmery
Šírka
235
Profil
50
Priemer
R19
103V

Zimná pneumatika Nokian WR SUV 4 predstavuje bezpečnú a spoľahlivú voľbu pre športové úžitkové vozidlá a crossovery. Robustná a odolná stavba v kombinácii s aramidovými bočnicami zaručuje, že je pneumatika...
Viac informácií

Zimné -49%
WR SUV 4

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné -49%

Zimná pneumatika Nokian WR SUV 4 predstavuje bezpečnú a spoľahlivú voľbu pre športové úžitkové vozidlá a crossovery. Robustná a odolná stavba v kombinácii s aramidovými bočnicami zaručuje, že je pneumatika stabilná a odolná voči průpichům a prierazom, ktorým môže byť pri jazde vystavená. Oficiálne schválené pre použitie v zime oficiálne schválené pre použitie v zime. Technológia aramidových bočníc Nokian Tyres. Gumový materiál bočníc obsahuje extrémne trvanlivá aramidové strižné vlákna a je mimoriadne odolný voči opotrebeniu a prerezaniu. Prekonajte všetky prekvapenia, ktorá má zima v zálohe. Je vyvinutá špeciálne pre stredoeurópske vodiča SUV vozov tak, aby vďaka vynikajúcej priľnavosti na mokrom povrchu a presné ovládateľnosti zabezpečila najlepšie možné výkony na snehu, snehové brečke a v hustom daždi.

Vďaka aramidovým vláknam je bočnice veľmi pevná a tým lepšie odoláva nárazom a tlaku na okraj ráfika. Najlepší v snehových podmienkach: testy TÜV SÜD. Vynikajúca ovládateľnosť na mokrom povrchu, snehu a snehové brečke, maximálna stabilita a jazdný komfort, extrémnu odolnosť. Rovnaký materiál je známy z leteckého a zbrojného priemyslu. Doteraz nepoznaná odolnosť. Najlepšie možné výkony na snehu, snehové brečke a v hustom daždi vám umožňujú vychutnať si zimné radovánky.

Prísľub spokojnosti Nokian Tyres: Ponúkajú najlepší výkon dokonca aj v najextrémnejších podmienkach. Nová pneumatika Nokian WR SUV 4 bola vyvinutá špeciálne pre stredoeurópske cesty tak, aby ľahko a efektívne zvládala všetky formy chladné zimy. Túto pneumatiku odporúčame tiež pre elektrické a hybridné vozidlá! Prekonajte všetky prekvapenia, ktorá má zima v zálohe. Na žiadosť spoločnosti Nokian Tyres testované od februára do mája 2018 organizáciou TÜV SÜD Product Service GmbH, miesto testovania: Papenburg (D), Wachauring (A), Ivalo (FIN), Garching (D), FAKT Motion (D).

Nový EÚ štítok

EU
Nokian
235/50 R19 103V
C
C
72 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
C
C
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Nahoru