Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • SUV-zimné

Yokohama Geolandar 75

Rozmery
Šírka
225
Profil
80
Priemer
R15
105Q

Bloky pneumatiky majú moderný systém lamiel, ktoré pôsobia ako hrany, to vedie k zlepšeniu účinnosti brzdenia pneumatiky Yokohama Geolandar 75 na mokrej vozovke s ľadovým povrchom a znižuje riziko vzniku...
Viac informácií

Zimné
Geolandar 75
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné

Bloky pneumatiky majú moderný systém lamiel, ktoré pôsobia ako hrany, to vedie k zlepšeniu účinnosti brzdenia pneumatiky Yokohama Geolandar 75 na mokrej vozovke s ľadovým povrchom a znižuje riziko vzniku aquaplaningu. Nové extrémne bloky behúňa a bloky ramenné zóny v geometrii a konštrukcii uľahčujú správne rozloženie tlaku na pneumatiky Yokohama Geolandar 75 v poradí a účinne bráni bočnému driftu. Vrstva vody nad ľadom je najväčším prispievateľom k strate trakcie v zimných podmienkach, táto vrstva vody spôsobí "mikro hydraplaning" na ľadových plochách, pneumatiky Yokohama Geolandar 75 sa podieľa na odstránenie vody silným "absorpčným kaučukom".

Zimná pneumatika Yokohama Geolandar 75 pre vozidlá off-road je smerové zimná pneumatika pre športové vozidlá SUV. "Micro Hydraplaning" na zľadovatených cestách. Výkonnosť pneumatiky Yokohama Geolandar 75 na ľade. Kombinovaný kľukatý profil pneumatiky Yokohama Geolandar 75 poskytuje lepšie vlastnosti pre priľnavosť na snehu a ľade. Pneumatika Yokohama Geolandar 75 so smerovým dezénom pre vozidlá Off-road a SUV. Geolandar okamžite absorbuje vodu z ľadových plôch. Päť inovácií, vylepšené rozloženie kontaktnej časti behúňa pneumatiky Yokohama Geolandar 75, účinné kanalizačné drážky, nový profil bočných blokov behúňa. Optimalizované centrálne bloky behúňa, inovatívne dezén pneumatiky zvyšuje ovládateľnosť a ESP.

Pneumatiky Yokohama majú dlhodobú tradíciu a vyznačujú sa naozaj veľmi vysokou úrovňou technológie výroby, komfortu, výdrže a samozrejme kvalitou. U pneumatík Yokohama je vidieť japonská precíznosť, vysoká technologická úroveň, veľmi zaujímavý dizajn naprieč celou škálou vyrábaných dezénov. Pneumatiky sa podrobujú náročným testom na najtvrdších pretekárskych dráhach sveta. Vývojári spoločnosti Yokohama napríklad v zmesi použili nezvyčajnú substanciu, ktorú nie je nič iné ako pomarančový olej, ktorý poskytuje výbornú pružnosť i za nízkych teplôt, čo je pre zimné pneu dôležitá vlastnosť. Hoci Yokohama nemá také meno ako ostatní prémioví výrobcovia pneu, vyrába pneumatiky so špičkovými jazdnými vlastnosťami, ktoré sa radia medzi absolútnu elitu. Yokohama vyvíja vlastné pneu technológie vo výskumných laboratóriách v Japonsku. V motoristickom športe sa pneumatiky Yokohama teší veľkej úcte.

EÚ štítok

EU
F
F
71 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru