Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Super kvalita / výkon

Sailun Ice Blazer WST1

Rozmery
Šírka
235
Profil
65
Priemer
R16
115/113R
C

Pneumatika Sailun Ice Blazer WST1 je obľúbená medzi českými motoristami predovšetkým pre svoju nízku cenu a nehlučnosť. Využite až o 30% viac výkonu s hlbokým vzorkou Ice Blazer WST1. Smerový...
Viac informácií

Zimné
Ice Blazer WST1
128,10 € Cena s DPH Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné

Pneumatika Sailun Ice Blazer WST1 je obľúbená medzi českými motoristami predovšetkým pre svoju nízku cenu a nehlučnosť. Využite až o 30% viac výkonu s hlbokým vzorkou Ice Blazer WST1. Smerový dezén s dlhými obvodovými drážkami precízne odvádza vodu aj roztopený sneh čím zvyšuje ochranu proti akvaplaningu. Pneu Sailun ICE BLAZER WST1 je koncipovaná predovšetkým pre náročnejšie zimné podmienky aj z toho dôvodu je pripravená pre jednoduché ohrotování. Ice Blazer WST1 je zimná pneumatika špeciálne navrhnutá pre horské oblasti a určená vodičom, ktorí vyžadujú maximálny záber aj v najnáročnejších podmienkach.

Zimné pneu s novou generáciou kremičitej zmesi pre zníženie valivého odporu a hlučnosti. Pevné bloky dezénu zlepšujú smerovú stabilitu. Pneu dobre odvádza vodu spod stopy pneu pri jazde na mokrej vozovke a účinne tak predchádza riziku vzniku aquaplaningu. Viacsmerové lamely spolu s agresívne smerovým dezénom poskytujú maximálny záber na snehu a ľade. Špeciálna dezénová zmes, ktorá je navrhnutá pre veľmi drsné zimné podmienky udržiava vynikajúcu priľnavosť aj v najnižších teplotách. Pevné bloky dezénu zlepšujú smerovú stabilitu. Špeciálna dezénová zmes udržiava vynikajúcu priľnavosť aj v najnižších teplotách. Smerový dezén precízne odvádza vodu aj roztopený sneh čím zvyšuje ochranu proti akvaplaningu.

Zelené technológie: Rozsiahle použitie Ekologicky šetrných materiálov, ktoré spĺňajú európske požiadavky nariadenia REACH Dezén s hlouhbou 10-11 mm je až o 30% hlbšie ako u bežných pneumatík. Sailun Tire Group patrí medzi 15 najväčších výrobcov pneumatík na svete.

Nový EÚ štítok

EU
Sailun
235/65 R16 115/113R
C
C
73 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
C
C
73 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru