A to všetko preto, aby vyrobila tu najbezpečnejšie pneumatiku. V našom laboratóriu v Taliansku pracovalo 300 inžinierov pomocou najnovších technológií a materiálov na výrobe a testoch prevratných nových designov Firestone.
Zdokonalený prístup k designu a výrobe pneumatík prinášajúci významný pokrok v tradične konfliktných oblastiach výkonu; tj ovládateľnosť, životnosť pneumatiky, komfort a valivý odpor.
Aby sme uspokojili špecifické požiadavky európskych motoristov, sú pred výrobou samotných prototypov vyrobené experimentálne pneumatiky a následne posúdené na skúšobnej trati v Európskom technickom centre (European Technical Centre).
Naše pneumatiky testujeme na rôznych povrchoch – ako na mokrom, tak na suchom, aby sme simulovali podmienky, ktoré sú bežné na európskych cestách. Ovládateľnosť, odolnosť, brzdenie, aquaplanningu … testovanie pokračuje, kým si nie sme istí, že všetky naše pneumatiky dosahujú tých najvyšších štandardov výkonu, spoľahlivosti a bezpečnosti.
Optimalizovaná konštrukcia CTDM zlepšuje ovládateľnosť a stabilitu a zároveň znižuje hlučnosť dezénu
|
|
Tvar pätky 0-Bead zdokonaľuje zosadenie pneumatiky a ráfika a zlepšuje priame držanie stopy. |
|
LL Carbon znižuje opotrebenie a valivý odpor. |
|
Novo vyvinutá zmes, ktorá umožňuje udržať mäkkosť gumy, poskytuje ďaleko vyrovnanejší výkon na mokrom povrchu po celú dobu životnosti pneu. |
|
Spodná behúňová vrstva, ktorá je aktivovaná opotrebením pneumatiky, zabezpečuje stály výkon na mokrom povrchu po celú dobu životnosti pneu. |
|
Smerový dezén optimalizuje výkon pri doprednej rotácii a znižuje riziko aquaplaningu. |
|
Bezšvová technológia zaisťuje odolnosť pneumatiky a stabilitu vo vyšších rýchlostiach. |
|
Silikou posilnená zmes behúňa zvyšuje priľnavosť a záber na mokrom povrchu a za nízkych teplôt a zároveň znižuje valivý odpor. |
|
Ostré zošikmenie drážok zdokonaľuje ovládateľnosť a odolnosť proti aquaplaningu. |
|
Optimálna trojrozmerná (3D) geometrie tejto novej CSC (Consistent Surface Contact) technológie zabezpecuje rovnomerné rozloženie tlaku v styčnej ploche a zdokonaľuje ovládateľnosť za mokra / suchu, jazdný komfort a opotrebenie. |
|
Vylepšený dizajn blokov prináša rovnomerný kontakt s povrchom a následne plynulejšiu jazdu. |
|
Zaoblené nábežnej hrany figúr umožňujú efektívnejšie a plynulejší vytlačeniu vody. |
|
Chráni ako pneumatiku, tak ráfik pred poškodením a súčasne zlepšuje vzhľad pneumatiky. |
|
Špeciálne tvarované lamely podobné tvaru šošovky alebo trupu lode, ktoré zdokonaľujú odvádzanie vody okolo jednotlivých lamiel. Znižujú riziko aquaplaningu.
|
|
(Bez popisku)
|