Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Continental VanContact A/S

Rozmery
Šírka
225
Profil
75
Priemer
R16
121/120R
C

Model VanContact ™ A / S je vybavený väčším počtom lamiel v celom dezénu a v oblasti ramena a stredu disponuje širokými bočnými drážkami. Lepší odvod vody vedie k vyššej...
Viac informácií

Celoročné -47%
VanContact A/S

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Celoročné -47%

Model VanContact ™ A / S je vybavený väčším počtom lamiel v celom dezénu a v oblasti ramena a stredu disponuje širokými bočnými drážkami. Lepší odvod vody vedie k vyššej trakciu. Zdokonalené riadenie na všetkých typoch vozoviek, od suchých po zasneženej. Vysoký výkon na snehu. Čo sa riadenia a brzdenia v rôznych podmienkach týka, vyváženosť je vždy zásadným prvkom.

Profil odolný voči rozmarom počasia, vylepšený o nemeckú technológiu. Aby sa dosiahla maximálna miera trakcie, vlnkované štruktúra strán drážok v kombinácii so stupňovitými drážkami v strede zaisťuje úctyhodné záberové vlastnosti. Celoročné kontrola v každom ohľade. Ďalej potom ponúka aj tri pozdĺžne drážky vedúcej po obvode celej pneumatiky. Optimalizovaný brzdný výkon a aquaplaning na mokre. Pri jazde na snehu je úplne zásadné, aby sa sneh na pneumatike prepojil sa snehom v podklade. Vďaka novej robustnej dezénové zmesi a optimalizované kontúre pneumatiky sa jej potenciál šetriť náklady uberá dvoma smermi: nižšia miera opotrebenia zaisťuje vyšší kilometrový výkon, nižšia spotreba paliva je zase výsledkom nižšieho valivého odporu.

Tuhá konštrukcia pásky s prepojením medzi blokmi a tuhý obvodový stabilizačný pás u pneumatiky VanContact ™ A / S presvedčí veľmi dobrým celkovým Handling. Vyšší kilometrový výkon a nižší valivý odpor. Celoročné pneumatiky pre dodávky a transportéry. Výsledkom sú skutočne úctyhodné záberové vlastnosti na mokrých vozovkách aj v situáciách, keď dochádza k aquaplaningu.

Nový EÚ štítok

EU
Continental
225/75 R16 121/120R
B
C
72 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Nahoru