Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • RunFlat
  • Odporúčame

Continental ContiSportContact 3 E SSR

Rozmery
Šírka
245
Profil
45
Priemer
R18
96Y
*,Run Flat

Jedným z najdôležitejších požiadaviek na vysokovýkonný pneumatiku pre športové vozidlá je agilná a precízne riadenie, to zaisťuje Vášmu vozidlu dobrú adhéziu pri prenose veľkých síl na ceste pri jazde vysokou...
Viac informácií

Letné -45%
ContiSportContact 3 E SSR

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -45%

Jedným z najdôležitejších požiadaviek na vysokovýkonný pneumatiku pre športové vozidlá je agilná a precízne riadenie, to zaisťuje Vášmu vozidlu dobrú adhéziu pri prenose veľkých síl na ceste pri jazde vysokou rýchlosťou a náhlych jazdných manévroch alebo zmenách povrchu vozovky. Runflat verzia Sport Contact 3 E. Vynikajúca ochrana proti vzniku aquaplaningu. Špecializované vzory behúňa pre športové automobily s pohonom zadných kolies a prispôsobená vozidla. Zvýšte výkon vozidla zvýšením stability a odozvou riadenia. Na rozdiel od bežných pneumatík je princíp SSR založený na zosilnené samonosné bočnici, tým nedochádza ku "priškripnutiu" vnútrajšku pneumatiky medzi ceste a ráfik, ak dôjde naviac k strate tlaku v pneumatike, tá neskĺzne na dno ráfiku. Kratšia brzdná dráha na suchej a mokrej vozovke. S pneumatikami s technológiou SSR zostanete mobilné aj v prípade, že pichnete, do cieľa svojej cesty alebo do servisu tak dôjdete, bez toho aby ste sa museli obťažovať s výmenou prepichnuté pneumatiky za rezervu. Nový asymetrický dezén poskytuje na suchej vozovke vynikajúci brzdný výkon a precízne riadenie. Vynikajúca bezpečnosť pri jazde rýchlosťou. Vynikajúci brzdný výkon pre skutočne vysoko výkonné autá. Umožňuje rovnomerné rozloženie brzdných síl po celej kontaktnej ploche pre zníženie brzdnej dráhy. Continental Sport Contact 3 E SSR je letná pneumatika vyvinutá pre montáž na ultra vysoko výkonné športové vozidlá. Runflat verzia Sport Contact 3 E. Unikátny drážky zlepšujú odvod vody a zaisťujú tak lepšiu odolnosť proti vzniku aquaplaningu. Vynikajúce ovládanie. Kratšie brzdné dráhy na suchej a mokrej vozovke. Kratšia brzdná dráha na suchej i mokrej vozovke. Kompatibilné so štandardnými ráfiky, jednoduchá montáž. Vynikajúca ochrana proti aquaplaningu. Asymetrické dezénové pásy novej pneumatiky ContiSportContact ™ 3 sú navrhnuté tak, aby absorbovali sily pri jazde. V závislosti na stave vozovky a váhe vozidla umožní zosilnená bočnica SSR automobilu pokračovať v jazde pri maximálnej rýchlosti 80 km / h (50 mph) na vzdialenosť až 80 km (50 míľ). Extrémne presné riadenie. Extrémne presné riadenie. Spoločnosť Continental vyvinula pneumatiku tak, aby poskytovala maximálny výkon s presným riadením, citlivým ovládaním a spoľahlivým brzdením. Asymetrický dezén. Vyššia bezpečnosť, najmä v zákrutách.

Nevyrába len pneumatiky Continental, ale pod koncern spadajú aj značky ako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atď. Čo sa týka pneumatík, táto spoločnosť v mnohých ohľadom udávala smer a zaistila si výhradné postavenie na trhu. Vyznačujú sa vysokou kvalitou, ale aj cenou. V roku 1934 si nechala patentovať bezdušovú pneumatiku. Spoločnosť Continental bola založená už v roku 1871 v Hanoveri, vtedy sa spoločnosť zameriavala na výrobu tlmičov pre podkovy a tiež celogumové obruče pre povozy, neskôr vyrábala pneumatiky na kolesá a v tejto výrobe bola prvá na svete. Patrí k popredným dodávateľom automobilového priemyslu, podieľala sa napríklad na projektoch Formule 1. V súčasnej dobe je spoločnosť Continental druhým najväčším výrobcom pneumatík na celom svete, zamestnáva okolo 150 000 ľudí. Pneumatiky Continental sa radí nepochybne k najbezpečnejším pneumatikám. Spoločnosť Continental sa snaží neustále pneumatiky inovovať, ide s dobou a svoje výrobky zdokonaľuje podľa najnovších trendov. V rade testov pneumatík figurujú pneumatiky Continental na predných miestach. Oproti konkurencii sú tieto pneu cenovo náročnejšie, ale kvalita je nespočetne vyšší. Ako prvý prišiel Continental s výrobou zimných pneumatík na nákladné automobily. Väčšinou sa stretneme s kladnými ohlasmi od tých, ktorí s pneu Continental majú skúsenosti.

Nový EÚ štítok

EU
Continental
245/45 R18 96Y
C
E
71 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
C
E
71 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru