Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Continental EcoContact 6 CS+

Rozmery
Šírka
215
Profil
50
Priemer
R19
93T

Precízny handling, vysoká priľnavosť pneumatiky Continental EcoContact 6 SK + s krátkou brzdnou dráhou. Letná pneumatika Continental EcoContact 6 SK + je high-tech produktom spĺňajúcim tie najvyššie nároky na bezpečnosť,...
Viac informácií

Letné -41%
EcoContact 6 CS+

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -41%

Precízny handling, vysoká priľnavosť pneumatiky Continental EcoContact 6 SK + s krátkou brzdnou dráhou. Letná pneumatika Continental EcoContact 6 SK + je high-tech produktom spĺňajúcim tie najvyššie nároky na bezpečnosť, precízne handling, vysoký kilometrový výkon a nízku spotrebu paliva. U dizajnu profilu pneumatiky Continental EcoContact 6 SK + naplánovali vývojári podľa rozmeru pneumatiky tri, štyri alebo päť rebier, toto riešenie strihané na mieru umožňuje dobrú priľnavosť a precízne handling až do limitov. Vyvážený pomer medzi rebrami a drážkami profilu slúži tiež k odvodu vody drážkami pri jazde za dažďa a na zníženie sklonu k aquaplaningu .. S novou pneumatikou Continental EcoContact 6 SK + Continental dosiahol výrazne lepších parametrov v oblasti valivého odporu, kilometrového výkonu, presnosti riadenia a brzdných dráh . Pre novú pneumatiku EcoContact 6 už získala značka Continental homologácia pre obutie z výrobného závodu od 12 európskych automobiliek pre osobné automobily malé až vyššej triedy. Na mokrej ceste ponúkajú lamely sa skosenými hranami dodatočnú priľnavosť a prispievajú k odvodneniu profilu. D

íkmi novým prísadám obsiahnutým v zmesi sa dokáže behúň oveľa lepšie prispôsobiť vozovke, to umožňuje lepší prenos brzdnej sily, dobrý kontakt s cestou znižuje preklz a zvyšuje kilometrový výkon. Drážky na ramenách profile odvádzajú vodu von zo styčnej plochy, čím sa docieľuje ešte lepšej priľnavosti na mokrej vozovke. Pre jazdy na suchých tratiach našli vývojári inšpiráciu u športových pneumatík. Výrazne klesá valivý odpor, spotreba paliva pri vozidle sa znižuje. Ešte pevnejšie spojenie polymérov v sieti zmesi umožňujúci zníženie deformácií pneumatiky Continental EcoContact 6 SK + za jazdy. Obrovský krok vo vývoji pri výrobe pneumatík sa podaril vďaka tomu, že inžinieri z firmy Continental preverovali možné optimalizácia všetkých zložiek špičkové pneumatiky Continental EcoContact 6 SK +. Obe inovatívne zložky v zmesi spojili inžinieri do názvu "GreenChili 2.0". V porovnaní s predchádzajúcimi modelmi ponúka pneumatiky Continental EcoContact 6 SK + o 20 percent vyšší kilometrový výkon, o 15 percent nižší valivý odpor, oveľa presnejšie handling a kratšej brzdnej dráhy na mokrej i suchej vozovke. Zmes GreenChili v novej letnej pneumatike pre osobné vozidlá pneumatiky Continental EcoContact 6 SK + dodáva o 20 percent vyšší kilometrový výkon a o 15 percent nižší valivý odpor. Asymetrická geometria profilov so zaoblenými rohmi stabilizuje jednotlivé prvky profilu pri jazde do zákrut a výsledkom je teda precízne handling a väčšiu priľnavosť. Bola vyvinutá nová zmes siliky pre docielenie oveľa vyváženejšieho rozloženia chemických zložiek.

Nevyrába len pneumatiky Continental, ale pod koncern spadajú aj značky ako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atď. Čo sa týka pneumatík, táto spoločnosť v mnohých ohľadom udávala smer a zaistila si výhradné postavenie na trhu. Vyznačujú sa vysokou kvalitou, ale aj cenou. V roku 1934 si nechala patentovať bezdušovú pneumatiku. Spoločnosť Continental bola založená už v roku 1871 v Hanoveri, vtedy sa spoločnosť zameriavala na výrobu tlmičov pre podkovy a tiež celogumové obruče pre povozy, neskôr vyrábala pneumatiky na kolesá a v tejto výrobe bola prvá na svete. Patrí k popredným dodávateľom automobilového priemyslu, podieľala sa napríklad na projektoch Formule 1. V súčasnej dobe je spoločnosť Continental druhým najväčším výrobcom pneumatík na celom svete, zamestnáva okolo 150 000 ľudí. Pneumatiky Continental sa radí nepochybne k najbezpečnejším pneumatikám. Spoločnosť Continental sa snaží neustále pneumatiky inovovať, ide s dobou a svoje výrobky zdokonaľuje podľa najnovších trendov. V rade testov pneumatík figurujú pneumatiky Continental na predných miestach. Oproti konkurencii sú tieto pneu cenovo náročnejšie, ale kvalita je nespočetne vyšší. Ako prvý prišiel Continental s výrobou zimných pneumatík na nákladné automobily. Väčšinou sa stretneme s kladnými ohlasmi od tých, ktorí s pneu Continental majú skúsenosti.

Nový EÚ štítok

EU
Continental
215/50 R19 93T
A
A
71 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
A
A
71 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru