Vážení zákazníci, dňa 19.7.2024 bude predajňa servis a sklad otvorený len do 15:00. Za pochopenie ďakujeme.

Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • RunFlat

Dunlop SP Sport Maxx TT

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
225
Profil
45
Priemer
R17
91W
Run Flat

Letné pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT sú navrhnuté pre silné športové vozidlá a poskytujú vynikajúcu ovládateľnosť a výkon. Tieto pneumatiky využívajú technológiu DuPont™ Kevlar®, ktorá prináša presné ovládanie a...
Viac informácií

Letné -41%
SP Sport Maxx TT

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -41%

Letné pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT sú navrhnuté pre silné športové vozidlá a poskytujú vynikajúcu ovládateľnosť a výkon. Tieto pneumatiky využívajú technológiu DuPont™ Kevlar®, ktorá prináša presné ovládanie a zlepšuje celkový výkon.

Vďaka technológii DuPont™ Kevlar® sú pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT schopné poskytnúť precízne riadenie. Kevlar® je použitý v zmesi behúňa, čo zvyšuje tuhosť bočníc a prináša väčšiu presnosť pri riadení. Táto technológia umožňuje vodičom cítiť vozovku a rýchlo reagovať na jej podnety, čo je dôležité najmä pri vyšších rýchlostiach.

Ďalšou výhodou pneumatík Dunlop SP Sport Maxx TT je skvelá ovládateľnosť a zatáčanie. Dezén behúňa je navrhnutý tak, aby efektívne roznášal tlak po celej pneumatike, čo vedie k lepšej ovládateľnosti v rôznych podmienkach, či už za mokra alebo za sucha. Tuhé ramenné bloky prispievajú k vyššej stabilite pri zatáčaní a poskytujú pocit istoty na ceste.

Pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT taktiež ponúkajú vynikajúcu priľnavosť a brzdenie. Špeciálna zmes behúňa s nanočasticami používanými v závodnom automobilizme zaisťuje skvelú priľnavosť a intenzívne brzdenie za mokra aj za sucha. Vďaka asymetrickému usporiadaniu behúňa sa zlepšuje priľnavosť a vodič má lepšiu kontrolu nad vozidlom aj pri vyšších rýchlostiach.

Celkovo sa dá povedať, že pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT sú ideálnou voľbou pre vodičov silných športových vozidiel, ktorí hľadajú pneumatiky s precíznym riadením, skvelou ovládateľnosťou, vynikajúcou priľnavosťou a brzdením. Táto pneumatika využíva pokročilé technológie, ktoré zaisťujú vyšší výkon na ceste a zároveň zlepšujú celkový jazdný komfort.

Dunlop je jedným zo svetových vedúcich výrobcov výkonných a vysokovýkonných pneumatík pre prvovýbavu prestížnych značiek: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Škoda, Toyota a Volkswagen. Dunlop je jedným zo svetových vedúcich výrobcov pneumatík. V roku 2000 sa firma Dunlop stala členom koncernu Goodyear Tire and Rubber Company, pod ktorým funguje dodnes. Vyvíja, vyrába a predáva pneumatiky pre automobily, úžitkové vozidlá aj motocykle. Spoločnosť Dunlop vznikla roku 1888 v severoírskom Belfaste vďaka revolučnému vynálezu, v decembri daného roku získal John Boyd Dunlop patent na pneumatiku plnenú vzduchom. V roku 1945 začala značka Dunlop vyrábať revolučné bezdušové pneumatiky so samotesniacou vrstvou. Odvtedy je spoločnosť Dunlop lídrom vo vývoji nových technológií.

Nový EÚ štítok

EU
Dunlop
225/45 R17 91W
C
D
70 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
C
E
68 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru