Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Odporúčame
    Prémiová kvalita

Hankook K 435 Kinergy eco2

Rozmery
Šírka
155
Profil
65
Priemer
R14
75T

Asymetrický tvar dezénu: Vyššia tuhosť vonkajšej časti dezénu pre lepšiu ovládateľnosť na suchej vozovke. Zlepšuje záber na suchom i mokrom povrchu a znižuje valivý odpor. Bezšvový nylonový vrchné nárazník. Ideálne...
Viac informácií

Letné -40%
K 435 Kinergy eco2

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -40%

Asymetrický tvar dezénu: Vyššia tuhosť vonkajšej časti dezénu pre lepšiu ovládateľnosť na suchej vozovke. Zlepšuje záber na suchom i mokrom povrchu a znižuje valivý odpor. Bezšvový nylonový vrchné nárazník. Ideálne tuhosť behúňa. Moderné technológie miešanie s plnidlami o vysokej nosnosti a funkčné polyméry s vysokou molekulovou hmotnosťou zlepšujú súčasne výkony na mokrej i suchej vozovke. Výsledkom dôsledného a pokračujúceho vývoja predchádzajúceho modelu, ktorý opakovane dosahoval veľmi dobrého umiestnenia v testoch pneumatík, je najmä dlhšia životnosť, nižšia hlučnosť a zachovanie spoľahlivých výkonov na mokrej i suchej vozovke.

Kinergy ECO² je letná pneumatika s optimalizovaným valivým odporom, vhodná predovšetkým pre menšie a stredne veľké vozidlá. Tri široké obvodové drážky: Optimálna šírka a umiestnenie troch širokých obvodových drážok zaručujú vynikajúce výkony na mokrej vozovke. Zlepšuje jednoliatosť a odolnosť usadenie pätky .. Široký oceľový nárazník. Široké priečne drážky v ramennej časti zaisťujú vynikajúcu odolnosť proti akvaplaningu. Nová behúňová zmes: Nové zloženie zmesi behúňa sa prejavuje lepšími brzdnými vlastnosťami na mokrom povrchu a vyššou odolnosťou proti opotrebeniu, a to bez akéhokoľvek obmedzenia ostatných výkonových vlastností pneumatiky.

Technológia vodných turbín: Zlepšuje odvod vody v priečnom aj pozdĺžnom smere. Múdra voľba pre vodiča i životné prostredie. Tuhé a jednoliate pätnej lano. Jadro pätky o vysokej tvrdosti. Široké krajné drážky umožňujú maximálny odvod vody pre lepšiu priľnavosť na vode. Polyesterová kostra s vysokou hustotou vlákien. Zvyšuje tuhosť a odolnosť bočníc pri zachovaní komfortu. Konštrukcia pneumatiky: Vysoko priľnavá zmes s prímesou siliky. Širšie styčná plocha pre lepšiu ovládateľnosť na suchu. K predĺženiu životnosti došlo vďaka optimalizácii priečnych molekulárnych väzieb. Zlepšuje ovládateľnosť a odozvu riadenia. Optimalizované rozloženie blokov: Precízne navrhnutá veľkosť blokov znižuje hlučnosť.

Nový EÚ štítok

EU
Hankook
155/65 R14 75T
B
C
70 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
B
C
70 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Nahoru