Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená
  • Odporúčame
    Prémiová kvalita

Nexen N*Fera SU1

Rozmery
Šírka
235
Profil
50
Priemer
R17
100W

Pneumatika Nexen N Fera SU1 uspokojí aj vysoko náročných jazdcov so športovými požiadavkami. Konštrukcia pneumatiky Nexen N Fera SU1 zaručuje odolnosť a spoľahlivosť aj v náročných podmienkach. Pneumatiky Nexen N...
Viac informácií

Letné -46%
N*Fera SU1

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -46%

Pneumatika Nexen N Fera SU1 uspokojí aj vysoko náročných jazdcov so športovými požiadavkami. Konštrukcia pneumatiky Nexen N Fera SU1 zaručuje odolnosť a spoľahlivosť aj v náročných podmienkach. Pneumatiky Nexen N Fera SU1 majú spevnené ramenné bloky, ktoré sú podstatné počas zatáčania. Pneumatika Nexen N Fera SU1 vyniká skvelou priľnavosťou za mokra, čím pomáha predchádzať aquaplanningu. Pneumatiky Nexen N Fera SU1 majú veľké množstvo drážok v blokoch svojho dezénu. Využitím vysoko kvalitných materiálov kombinuje pneumatika Nexen N Fera SU1 pohodlie a bezpečnosť s klasickým štýlom, výsledkom je pneumatika vyrobená z high-tech materiálov. Pneumatiky Nexen N Fera SU1 ponúka skvelú priľnavosť a atraktívny dizajn. Mohutná kostra s pevným stredovým blokom pre zabezpečenie stability súčasne poskytuje vylepšenú odozvu manévrovanie, zatiaľ čo široké vonkajšie bloky udrží stopu aj pri predbiehaní vo vysokých rýchlostiach a na mokrých povrchoch. Vynikajúci handling a krátka brzdná dráha pneumatiky Nexen N Fera SU1 sú dosiahnuté vďaka využitiu jedinečnej živice v behúňa, ktorá zvyšuje trakciu lamiel. Pneumatika Nexen N Fera SU1 vyniká v priľnavosti, ovládateľnosti, komfortu a brzdenie na suchej i mokrej vozovke.

Pneumatiky Nexen N Fera SU1 disponujú pevnou kordovú vrstvou a silnými nárazníky pneumatiky. Lepšia handling a priľnavosť na dláždených komunikáciách, dlhá životnosť, zlepšená ochrana voči aquaplaningu. Pneumatiky majú vďaka svojmu unikátnemu dizajnu behúňa kratšiu brzdnú dráhu a zlepšenú akceleráciu v rôznych podmienkach. Hustý lamelový systém zaisťuje maximálnu priľnavosť, krátku brzdnú dráhu a mimoriadny záber. Najdôležitejšie charakteristiky dynamickej jazdy - brzdenie a ovládanie, sú navyše podporené špeciálnym asymetrickým dezénom, ktorý nielen rýchlo čistí stopu, ale zároveň optimalizuje rozloženie tlaku a tuhosti bez ohľadu na rýchlosť, tým nedochádza k deformácii povrchu, ale naopak k zachovaniu parametrov bezpečnosti a trvanlivosti. Výhody pneumatiky Nexen N Fera SU1: pevný stredový blok - vylepšená odozva riadenia a posilnenie stability, vylepšené jazdné a brzdné vlastnosti za mokra, pevný stredový blok pre vysokú stabilitu a manévrovanie, pravidelné rozloženie tlaku a tuhosti bez ohľadu na rýchlosť pre zachovanie parametrov a trvanlivosti, vylepšená citlivosť aj spätná väzba. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatík Nexen N Fera SU1 zaisťujú vynikajúcu kontrolu nad jazdou a spoľahlivú odozvu riadenia. Vďaka technológiám použitým pri jej výrobe je pneumatika tichá. Pneumatiky Nexen N Fera SU1 skvele priľnú k suchej aj mokrej vozovke a zaistí vám kratšiu brzdnú dráhu. Dokonalý handling a krátka brzdná dráha na mokrom povrchu. Moderné zlúčeniny s vysokým obsahom siliky zaisťujú dlhý kilometrový výkon a nízku hlučnosť. Dizajn a asymetrický dezén pneumatík Nexen N Fera SU1 dodávajú jedinečný vzhľad.

Nexen Tire Corporation je jedným kórejských producentov pneumatík. Spoločnosť bola založená v roku 1942. Pneumatiky patrí do budgetového segmentu, kde je primárnym kritériom cena a sú určené pre nižšie a strednú triedu vozidiel. Pneumatiky Nexen patrí do skupiny lacnejších, ale napriek tomu kvalitných letných pneumatík, kde ekonomika prevádzky hrá významnú úlohu. Výrobca Nexen tak vychádza v ústrety majiteľom vozňov nižších tried, ktorí využívajú svoje vozidlo pre bežné jazdenie. Aj napriek tomu sú zachované všetky nároky na bezpečnosť prevádzky.

Nový EÚ štítok

EU
Nexen
235/50 R17 100W
B
C
70 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
B
C
70 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru