Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Pirelli PZero Rosso Asim.

Rozmery
Šírka
255
Profil
40
Priemer
R19
96W

V segmente luxusných a športových automobilov je sofistikovaný elektronický bezpečnostný systém automobilu a riadenie pohodlia súčasťou štandardnej výbavy. Aby Pirelli reagovalo na tento vývoj a neustále narastajúci striktné zákony limitujúce...
Viac informácií

Letné
PZero Rosso Asim.
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné

V segmente luxusných a športových automobilov je sofistikovaný elektronický bezpečnostný systém automobilu a riadenie pohodlia súčasťou štandardnej výbavy. Aby Pirelli reagovalo na tento vývoj a neustále narastajúci striktné zákony limitujúce hlučnosť, vyvinulo PZero Rosso. Komfortnú a vysoko výkonnú pneumatiku bez kompromisu. Názov je odvodený od teraz už legendárnej -PZero-, ktorá sa stala míľnikom, označujúcim významný obrat v technológii vysoko výkonných pneumatík Pirelli.Rosso, čiže červená, je synonymom pre taliansky motoristický šport. Viac ako 200 schválení ako originálne vybavenie u najprestížnejších výrobcov automobilov. Dezén pneumatík Asymetrická vzorka s pozdĺžnymi kanálikmi. Dezén je rozdelený laterálne do troch odlišných prvkov, z ktorých každý je určený pre rozdeľovanie jednotlivých aspektov výkonu. Tieto prvky sú umiestnené v rozmedzí od robustného vonkajšieho ramena cez polohladké stredové rebrovanie so zahnutými priečnymi žliabkami k otvorenejšiemu vnútornému ramenu. Direzionale: elegantná priama vzorka v tvare šípov so širokými pozdĺžnymi žliabkami pre lepšiu reakciu na mokrom aj suchom povrchu.

EÚ štítok

EU
B
E
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru