Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená
  • Super kvalita / výkon

Sailun Atrezzo ZSR

Rozmery
Šírka
245
Profil
40
Priemer
R19
98W

Pneumatiky vyvinuté pre vozidlá vyššej strednej triedy a kompaktné vozidlá.
Asymetrický dezén navrhnutý pre nekompromisný výkon na suchej aj mokrej vozovke. Vyznačujú sa vynikajúcou ovládateľnosťou aj pri vysokých...
Viac informácií

Letné
Atrezzo ZSR
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné

Pneumatiky vyvinuté pre vozidlá vyššej strednej triedy a kompaktné vozidlá.
Asymetrický dezén navrhnutý pre nekompromisný výkon na suchej aj mokrej vozovke. Vyznačujú sa vynikajúcou ovládateľnosťou aj pri vysokých rýchlostiach. Dezén bol navrhnutý pre lepšie odvádzanie vody. Pneumatika má spevnené vonkajšie ramená pre lepšiu stabilitu a prilnavosť v zákrutách.
Bočné drážky so širokým uhlom boli navrhnuté pre redukciu vnútorného hluku.

EÚ štítok

EU
B
C
71 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru