Potrebujete poradiť?
Telefón +421 02 6820 6080

  • SUV-univerzálne

Dunlop Grandtrek ST1

Rozmery
Šírka
215
Profil
60
Priemer
R16
95H

Dunlop GRANDTREK ST1 je pneumatika pre vysoké výkony. Excelentne vyvážená pneumatiky pre celoročné, predovšetkým cestovné použitie. Excelentný výkon na cestách. Znížená hlučnosť. Dvojité stredové rebro a počítačom optimalizovaný dezén, predstavuje...
Viac informácií

Letné -36%
Grandtrek ST1

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -36%

Dunlop GRANDTREK ST1 je pneumatika pre vysoké výkony. Excelentne vyvážená pneumatiky pre celoročné, predovšetkým cestovné použitie. Excelentný výkon na cestách. Znížená hlučnosť. Dvojité stredové rebro a počítačom optimalizovaný dezén, predstavuje predovšetkým okamžitú reakciu na riadenie a stabilitu pri vysokých rýchlostiach. optimálne rozmiestnenie a dlhé S-lamely ramenných blokov výborne zaberajú aj za mokra. nepravideľná sekvencia blokov pre pohodlnú a tichú jazdu.

EÚ štítok

EU
C
F
71 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Nahoru