Potrebujete poradiť?
Telefón +421 02 6820 6080

  • SUV-silničné

Dunlop Grandtrek Touring A/S

Rozmery
Šírka
225
Profil
70
Priemer
R16
103H

Progresívna bočná vodiaci sila pneumatiky s vynikajúcou priľnavosťou vo všetkých podmienkach. Asymetrické prevedenie dezénu poskytuje vyššiu odolnosť proti aquaplaningu. Pevné stredové rebro zväčšuje stabilitu a presnosť. Asymetrické usporiadanie drážok potom...
Viac informácií

Letné -45% Grandtrek Touring A/S

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -45% Grandtrek Touring A/S

Progresívna bočná vodiaci sila pneumatiky s vynikajúcou priľnavosťou vo všetkých podmienkach. Asymetrické prevedenie dezénu poskytuje vyššiu odolnosť proti aquaplaningu. Pevné stredové rebro zväčšuje stabilitu a presnosť. Asymetrické usporiadanie drážok potom zvyšuje záber na mokrých a suchých povrchoch. Vďaka zlepšenej výkonnosti pri jazde v priamom smere aj v akýchkoľvek zákrutách získate maximálny pôžitok z jazdy. Špecifický systém pätovej oblasti zosilňuje spojenie medzi pneumatikou a ráfikom, aby bola zaistená maximálna kontrola a presnejšie riadenie. Podobne ako uchopenie volantu rúk tento systém zabezpečuje zvýšenú kontrolu nad vozidlom a dodáva mimoriadnu odozvu vozovky. Zvýšená odozva vozovky, väčšia stabilita a presnosť. Špecifický systém pätovej oblasti zosilňuje spojenie medzi pneumatikou a ráfikom, aby bola zaistená maximálna kontrola a presnejšie riadenie. Podobne ako uchopenie volantu rúk tento systém zabezpečuje zvýšenú kontrolu nad vozidlom a dodáva mimoriadnu odozvu vozovky. Zvýšená odozva vozovky, väčšia stabilita a presnosť. Systém Dunlop MFS (maximálna ochrana ráfika) je ochrana okraja ráfika. Gumový profil, ktorý pokrýva obvod pneumatiky, je posadený nízko na bočnici pri ráfiku kolesa, čím vytvára ochrannú zónu. Ochrana ráfika drahých liatinových kolies pred poškriabaním. Bezšvový nylonový pás s vrstvami v uhle 0 °. Ide o hybridnej technológii prekrytie, ktorá veľmi znižuje obvodovej deformácie pri vysokej rýchlosti. Špičková stabilita pri vysokých rýchlostiach, rovnomerné opotrebenie, skvelá stabilita pri vysokých rýchlostiach a veľmi dobrá odolnosť proti opotrebovaniu

EÚ štítok

EU
E
E
70 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Nahoru