Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • SUV-silničné
    Zosílená

Pirelli PZero Corsa

Rozmery
Šírka
325
Profil
35
Priemer
R22
114Y
L

P Zero Corsa Systém vychádza z aktivít Pirelli vo svete Formuly 1 a je vyrobená zo "závodnej" zmesi pneumatík. Asymetrická pneumatika vďaka pozdĺžnym žliabkom minimalizuje riziko aquaplaningu. Ideálne pre použitie...
Viac informácií

Letné -45%
PZero Corsa

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Letné -45%

P Zero Corsa Systém vychádza z aktivít Pirelli vo svete Formuly 1 a je vyrobená zo "závodnej" zmesi pneumatík. Asymetrická pneumatika vďaka pozdĺžnym žliabkom minimalizuje riziko aquaplaningu. Ideálne pre použitie na ceste / dráhe .. Pneumatika Pirelli od začiatku vyrábané ako originálne príslušenstvo pre superšporty. Kolesá týchto automobilu potrebujú byť ako funkčné, tak i estetická. Ide o technológiu, ktorá je schopná znížiť hluk vo vozidle vďaka zariadeniu pre pohlcovanie zvuku aplikovanému na vnútornú obvodovú stenu pneumatiky, čo významne znižuje akustickú hlučnosť. Segment pneumatík Pirelli je charakterizovaný veľmi širokým radom produktov pokrývajúce všetky oblasti automobilu a všetky požiadavky zákazníkov.

Komfortná jazda s PIRELLI NOISE Canceling SYSTEM ™ (PNCS). Smerový dezén má za úlohu presnosť pri zatáčaní a zlepšenie ovládania. P Zero Corsa Systém kombinuje smerový dezén pneumatiky na prednej náprave s asymetrickým dezénom na zadnej náprave, prípadne možno asymetrický dezén použiť na všetky štyri kolesá vozidla. Pneumatika nepodporujúce žiadne kompromisy, ale zameraná na maximálny výkon. Viac ako storočná skúsenosť s technológiami výroby pneumatík priviedla Pirelli ku kombinácii maximálneho stupňa bezpečnosti, ovládanie, jednotnosti a pohodlie vo svojich produktoch. Rad pneumatík pre túto oblasť odráža potreby rôznych spotrebných oblastí. Vytvorená na základe skúseností Pirelli zo sveta automobilových závodov. Ich základné očakávania sa odlišujú v podmienkach výkonu, pohodlia, ovládateľnosti, bezpečnosti, riadenia na vozovke, priľnavosti a trakciu v závislosti od typu buď cesty alebo terénu, kde sú používané. Častý víťaz nezávislých európskych testov.

Takmer pretekárske pneumatiky umožňujú dosiahnutie extrémne presnosti riadenia a zatáčanie a najlepšie úrovne brzdenia a trakcie. Extrémna priľnavosť pri maximálnu trakciu a presné ovládanie. Vyvinutá zmes materiálov pre váhu, pevnosť a bezpečnosť. Nová P ZERO ™ Corsa je pneumatika, ktorá prináša to najlepšie z techniky motoršportu ako na ceste, tak na trati. Perfektné pneumatika pre silná super autá a závodné nadšenie. Vyvinutá v spolupráci s poprednými výrobcami vozidiel vo vysoko výkonnom sektore, je perfektný na všetkých cestách. Závodné zmes gumy. Vyhotovenie pre osobné vozidlá, dodávky, SUV a nákladné vozidlá sú samozrejmosťou. Tiež v prevedení RUN FLAT. 305 / 30ZR19 (102Y) XL CORSAa (RO2). Koncept systému PZero Corsa: - PZero Corsa Asimmetrico na všetkých kolesách, alebo - PZero Corsa Direzionale na prednej náprave a PZero Corsa Asimmetrico na zadnej náprave.

Nový EÚ štítok

EU
Pirelli
325/35 R22 114Y
B
D
70 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
B
E
70 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru