Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Vodící (řízená)

Barum BS49

Rozmery
Šírka
445
Profil
65
Priemer
R22.5
169K
TL M+S 20PR

Pneumatiky Barum BS49 majú terénne dezén určený pre kombinovaný a stredne ťažkú ​​prevádzku. Pneumatiky Barum BS49 sú určené predovšetkým pre zadné záberové nápravy, možno však použiť aj na nápravy riadiacej....
Viac informácií

-19%
BS49

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

-19%

Pneumatiky Barum BS49 majú terénne dezén určený pre kombinovaný a stredne ťažkú ​​prevádzku. Pneumatiky Barum BS49 sú určené predovšetkým pre zadné záberové nápravy, možno však použiť aj na nápravy riadiacej. Barum BS49 je pneumatika určená na ťažké nákladné autá pre kombinovaný a stredne ťažkú ​​prevádzku. Návesová (vlečná, prívesová) pneumatika Barum BS49 pre prevádzku na stavbách (staveniskách). Pneumatiky Barum BS49 je možné použiť na akúkoľvek nápravu pre prevádzku na cestách i nespevnených komunikáciách (mesto / stavba). Pneumatika Barum BS49 je veľmi trakčná pneumatika pre staveniskovej a terénne prevádzku. Pneumatiky Barum BS49 sú vhodné predovšetkým pre zadné záberové (poháňané, hnacie) nápravy, môže sa tiež použiť aj na nápravy vodiace (riadené, hnacie, riadiace).

Barum je značka, ktorá pôsobí na trhu pneumatík už viac ako 70 rokov. Za túto dobu získali pneumatiky Barum prestíž na celom svete vďaka bohatým skúsenostiam, výrobným know-how a spoľahlivosti. Výrobný závod v Otrokoviciach je v súčasnosti najväčšou výrobnou jednotkou v Európe. Splnili sme tie najnáročnejšie medzinárodné audity kvality výroby a obstáli sme na výbornú aj pri interných auditoch najprestížnejších výrobcov automobilov ako je Volvo, BMW, VW, Škoda, Renault, Ford či Peugeot. Naše znalosti a výrobné zručnosti sa odráža aj vo filozofii našej značky. Výrobky Barum sa snažia poskytnúť svojim zákazníkom ten najlepší pomer medzi cenou a výkonom. Okrem ostatných špičkových vlastností, preukázaných v testoch nezávislých časopisov a autoklubov, poskytujú naše pneu vysoký kilometrový výkon. Barum vyrába pneumatiky v najmodernejších závodoch v Európe pod záštitou silnej skupiny Continental AG. Barum patrí k najúspešnejším výrobcom pneumatík v strednej Európe a jeho slogan hovorí jasne: Múdra voľba.

EÚ štítok

EU
C
C
73 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru