Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Vlečená

Continental Conti Scandinavia HT3

Rozmery
Šírka
235
Profil
75
Priemer
R17.5
143/141K
M+S, TL, Náprava:T

Dobre pripravená na zimu: Širšie ramená odolávajú silným bočným silám - Špeciálna zimná zmes 3. generácie proti drsným zimným podmienkam. Bezpečnosť - Osvedčená kombinácia rôznych technológií lamelovania zaručuje maximálnu bezpečnosť...
Viac informácií

-35%
Conti Scandinavia HT3
605,40 € 395,40 € Cena s DPH Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

-35%

Dobre pripravená na zimu: Širšie ramená odolávajú silným bočným silám - Špeciálna zimná zmes 3. generácie proti drsným zimným podmienkam. Bezpečnosť - Osvedčená kombinácia rôznych technológií lamelovania zaručuje maximálnu bezpečnosť v náročných zimných podmienkach, Špeciálny zimný dezén zaisťuje pevný záber a trakciu na snehu a ľade. Výhody pre bezpečnosť - Pneumatika Conti Scandinavia je ideálnym riešením pre náročné zimné podmienky: Na ľade je o 10 %* lepšie brzdenie, na snehu o 30 %* lepšia akcelerácia, na snehu o 35 %* lepšie brzdenie. Pre dosiahnutie maximálnych brzdných prínosov by mala byť pneumatika Conti Scandinavia namontovaná na všetkých nápravách *v porovnaní s prémiovou regionálnou pneumatikou. Efektivita - Nová behúňová zmes poskytuje výrazné zlepšenie valivého odporu pri konštantnom kilometrovom výkone, Bočná zmes prispieva k zlepšeniu valivého odporu, čím ďalej znižuje spotrebu paliva, Dvojvrstvová konštrukcia behúňa kombinuje vysoký kilometrový výkon v krycej zmesi s výrazným zlepšením valivého odporu v základnej zmesi. Hustý lamelový systém zaisťuje maximálnu priľnavosť, krátku brzdnú dráhu a mimoriadny záber. Využitím vysoko kvalitných materiálov kombinuje pneumatika Continental Conti Scandinavia HT3 pohodlie a bezpečnosť s klasickým štýlom, výsledkom je pneumatika vyrobená z high-tech materiálov. Pneumatiky Continental Conti Scandinavia HT3 majú spevnené ramenné bloky, ktoré sú podstatné počas zatáčania. Pneumatiky Continental Conti Scandinavia HT3 majú veľké množstvo drážok v blokoch svojho dezénu. Moderné zlúčeniny s vysokým obsahom siliky zaisťujú dlhý kilometrový výkon a nízku hlučnosť. Pneumatika Continental Conti Scandinavia HT3 vyniká skvelou priľnavosťou za mokra, čím pomáha predchádzať akvaplaningu. Pneumatiky Continental Conti Scandinavia HT3 disponujú pevnou kordovou vrstvou a silnými nárazníkmi pneumatiky. Pneumatika Continental Conti Scandinavia HT3 vyniká v priľnavosti, ovládateľnosti, komforte a brzdení na suchej aj mokrej vozovke. Dokonalý handling a krátka brzdná dráha na mokrom povrchu. Vynikajúci handling a krátka brzdná dráha pneumatiky Continental Conti Scandinavia HT3 sú dosiahnuté vďaka využitiu jedinečnej živice v behúni, ktorá zvyšuje trakciu lamiel. Konštrukcia pneumatiky Continental Conti Scandinavia HT3 zaručuje odolnosť a spoľahlivosť aj v náročných podmienkach. Vďaka technológiám použitým pri jej výrobe je pneumatika tichá. Lepší handling a priľnavosť na dláždených komunikáciách, dlhá životnosť, zlepšená ochrana voči akvaplaningu. Výhody pneumatiky Continental Conti Scandinavia HT3: pevný stredový blok – vylepšená odozva riadenia a posilnenie stability, vylepšené jazdné a brzdné vlastnosti za mokra, pevný stredový blok pre vysokú stabilitu a manévrovanie, pravidelné rozloženie tlaku a tuhosti bez ohľadu na rýchlosť na zachovanie parametrov a trvanlivosti, vylepšená citlivosť aj spätná väzba. Asymetrický profil a optimalizovaná stopa pneumatík Continental Conti Scandinavia HT3 zaisťujú vynikajúcu kontrolu nad jazdou a spoľahlivú odozvu riadenia. Pneumatiky majú vďaka svojmu unikátnemu dizajnu behúňa kratšiu brzdnú dráhu a zlepšenú akceleráciu v rôznych podmienkach.

Nevyrábajú iba pneumatiky Continental, ale pod koncern spadajú aj značky ako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atď. Čo sa týka pneumatík, táto spoločnosť v mnohých ohľadoch udávala smer a zaistila si výhradné postavenie na trhu. Vyznačujú sa vysokou kvalitou, ale aj cenou. V roku 1934 si nechala patentovať bezdušovú pneumatiku. Spoločnosť Continental bola založená už v roku 1871 v Hanoveri, vtedy sa spoločnosť zameriavala na výrobu tlmičov pre podkovy a tiež celogumové obruče pre povozy, neskôr vyrábala pneumatiky na kolesá av tejto výrobe bola prvá na svete. Patrí k popredným dodávateľom automobilového priemyslu, podieľala sa napríklad na projektoch Formule 1. V súčasnej dobe je spoločnosť Continental druhým najväčším výrobcom pneumatík na celom svete, zamestnáva okolo 150 000 ľudí. Pneumatiky Continental sa radia bezpochyby k najbezpečnejším pneumatikám. Spoločnosť Continental sa snaží neustále pneumatiky inovovať, ide s dobou a svoje výrobky zdokonaľuje podľa najnovších trendov. V rade testov pneumatík figurujú pneumatiky Continental na popredných miestach. Oproti konkurencii sú tieto pneu cenovo náročnejšie, avšak kvalita je nespočetne vyššia. Ako prvý prišiel Continental s výrobou zimných pneumatík na nákladné automobily. Väčšinou sa stretneme s kladnými ohlasmi od tých, ktorí s pneu Continental majú skúsenosti. Od svojho založenia v roku 1871, Continental pracuje na jednom cieli: Zaisťovať bezpečnosť na cestách bez kompromisov, s komfortom a potešením. Od prvej pneumatiky na svete so vzorkou behúňa až po vizionársku Conti.eContact a inovácie v automotívnej bezpečnosti – viac ako 140 rokov, neustále rozvíjame naše skúsenosti v mobilite, doprave a procesoch.

EÚ štítok

EU
C
D
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru