Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Vlečená

Continental HTC1

Rozmery
Šírka
445
Profil
65
Priemer
R22.5
169K
M+S, TL, Náprava:T

Extrémne výzvy vyžadujú extrémnu odolnosť pneumatiky Continental HTC1. Odolnosť, vysoký kilometrový prebeh, dlhá životnosť – tri vlastnosti, ktoré vás teraz posunú ešte ďalej. Celkovo to znamená zvýšenú odolnosť voči extrémnym...
Viac informácií

-23%
HTC1
1 239,65 € 956,10 € Cena s DPH Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

-23%

Extrémne výzvy vyžadujú extrémnu odolnosť pneumatiky Continental HTC1. Odolnosť, vysoký kilometrový prebeh, dlhá životnosť – tri vlastnosti, ktoré vás teraz posunú ešte ďalej. Celkovo to znamená zvýšenú odolnosť voči extrémnym nárokom kladeným na staveniskách a navyše vyššiu hospodárnosť vašich vozidiel. Optimalizovaná konštrukcia pneumatiky Continental HTC1 zachovávajúca hodnotu plášťa, znížené vlastnosti zachytávania kamienkov, znamená zvýšenú odolnosť proti prerezaniu, vyštipnutiu a odštiepeniu. Znižuje počet a hlavne hĺbku prípadných rezov a trhlín. Zlepšuje ochranu plášťa tým, že poškodenie zostáva povrchové. Výsledkom je podstatne vyšší kilometrový prebeh pri odvoze vďaka veľkej odolnosti. Odoláva vysoko koncentrovanému tlaku, Zabraňuje únavovým trhlinám, Znamená lepšie trakčné vlastnosti vďaka tuhosti celkovej konštrukcie, Účinne chráni plášť a ponúka najlepšiu protektorovateľnosť. Výrazne vyšší kilometrový výkon pri rovnomernom opotrebovaní, Zaisťuje spoľahlivú priľnavosť a dobrú ovládateľnosť na ceste aj mimo nej, Zlepšuje samočistiace vlastnosti pneumatiky Continental HTC1 a znižuje zachytávanie kamienkov (ochrana plášťa), Kombinuje vysoký kilometrový výkon s výraznou priľnavosťou a optimálnou priľnavosťou ohľadu na poveternostné podmienky. Poskytuje väčšiu odolnosť proti deformácii spôsobenej radiálnymi silami, Minimalizuje stlačenie bočníc aj pri väčšom zaťažení, Pôsobí proti predčasnej únave materiálu, väčšiu nosnosť a lepšiu protektorovateľnosť. Vysoký kilometrový výkon a veľmi dobrá priľnavosť za všetkých podmienok vďaka presnému vyváženiu geometrie pneumatiky Continental HTC1 a novej zmesi behúňa na jazdu na ceste aj v teréne. Protektorovateľnosť extrémne odolného plášťa aj pri vyššom zaťažení. Zachovanie hodnoty plášťa vďaka geometrii drážok navrhnuté tak, aby sa znížilo zachytávanie kamienkov.

Nevyrábajú iba pneumatiky Continental, ale pod koncern spadajú aj značky ako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atď. Čo sa týka pneumatík, táto spoločnosť v mnohých ohľadoch udávala smer a zaistila si výhradné postavenie na trhu. Vyznačujú sa vysokou kvalitou, ale aj cenou. V roku 1934 si nechala patentovať bezdušovú pneumatiku. Spoločnosť Continental bola založená už v roku 1871 v Hanoveri, vtedy sa spoločnosť zameriavala na výrobu tlmičov pre podkovy a tiež celogumové obruče pre povozy, neskôr vyrábala pneumatiky na kolesá av tejto výrobe bola prvá na svete. Patrí k popredným dodávateľom automobilového priemyslu, podieľala sa napríklad na projektoch Formule 1. V súčasnej dobe je spoločnosť Continental druhým najväčším výrobcom pneumatík na celom svete, zamestnáva okolo 150 000 ľudí. Pneumatiky Continental sa radia bezpochyby k najbezpečnejším pneumatikám. Spoločnosť Continental sa snaží neustále pneumatiky inovovať, ide s dobou a svoje výrobky zdokonaľuje podľa najnovších trendov. V rade testov pneumatík figurujú pneumatiky Continental na popredných miestach. Oproti konkurencii sú tieto pneu cenovo náročnejšie, avšak kvalita je nespočetne vyššia. Ako prvý prišiel Continental s výrobou zimných pneumatík na nákladné automobily. Väčšinou sa stretneme s kladnými ohlasmi od tých, ktorí s pneu Continental majú skúsenosti. Od svojho založenia v roku 1871, Continental pracuje na jednom cieli: Zaisťovať bezpečnosť na cestách bez kompromisov, s komfortom a potešením. Od prvej pneumatiky na svete so vzorkou behúňa až po vizionársku Conti.eContact a inovácie v automotívnej bezpečnosti – viac ako 140 rokov, neustále rozvíjame naše skúsenosti v mobilite, doprave a procesoch.

EÚ štítok

EU
C
C
74 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru