Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Vodící (řízená)/Všechny
  • Prémiová kvalita

Hankook AM15+

Rozmery
Šírka
385
Profil
65
Priemer
R22.5
160K
M+S

Pomocou odolné zmesi pneu Hankook AM15 + je možné použitie na viacnápravových prívesoch alebo návesoch na stredných tratiach. Rovnako ako pneumatiky Hankook AM15 sa aj Hankook AM15 + vyznačujú vysokým...
Viac informácií

-20%
AM15+

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

-20%

Pomocou odolné zmesi pneu Hankook AM15 + je možné použitie na viacnápravových prívesoch alebo návesoch na stredných tratiach. Rovnako ako pneumatiky Hankook AM15 sa aj Hankook AM15 + vyznačujú vysokým kilometrovým výkonom a maximálnou hospodárnosťou. Nákladné pneumatika Hankook AM15 + vhodná pre riadené (vodiace, hnané) nápravy, prívesy aj návesy. Nákladné pneu Hankook AM15 + pre zmiešaný cestné a terénne (stavebné) prevádzka, krátke a stredné vzdialenosti .. Vynikajúci odtok vody, vynikajúci výkon počas brzdenia a jazdy. Kvalitné robustné pneumatika Hankook AM15 + určená pre všetky nápravy nákladných automobilov na stavenisko. Dokonalejšie trvanlivosť kostry vďaka gumovej zmesi generujúce nízku mieru tepla. Väčšia šírka ramena slúži k zlepšeniu tuhosti v úseku ramena. Aplikovaný tvar kontaktnej plochy behúňa pre prevenciu nepravidelného opotrebovania.

Optimalizované umiestnenie zárezov pneumatiky Hankook AM15 + slúži k minimalizácii nepravidelného opotrebovaniu oderom. Zdokonalená pätica zvyšuje vyrovnanie stredu a tuhosť blokov rebrá, umiestneného na ramene. Extra široké bloky behúňa a hlboké drážky umožňujú veľmi vysoký počet najazdených kilometrov. U nákladné pneumatiky Hankook AM15 + užívatelia oceňujú najmä vysoké kilometrové výkony. Pneumatika Hankook AM15 + je vyrobená pre návesová a prívesová vozidlá s označením on / off, ideálny pre Korbová sklápačky. Pneumatiku Hankook AM15 + je možné použiť na akúkoľvek nápravu pre prevádzku na cestách i nespevnených komunikáciách (mesto / stavba).

EÚ štítok

EU
C
C
74 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru