Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Záběrová (poháněná)
  • Prémiová kvalita

Hankook DL22

Rozmery
Šírka
295
Profil
80
Priemer
R22.5
154M
M+S

Nízky valivý odpor pneumatík Hankook DL22 umožňuje efektívnu spotrebu paliva. Špeciálny tvar dezénu pneumatiky Hankook DL22 zaručuje rovnomerné opotrebenie aj v nepretržitej prevádzke, a tým dosahuje najdlhšiu možnú životnosť. Pneumatika...
Viac informácií

-57%
DL22
1 158,00 € 502,40 € Cena s DPH Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

-57%

Nízky valivý odpor pneumatík Hankook DL22 umožňuje efektívnu spotrebu paliva. Špeciálny tvar dezénu pneumatiky Hankook DL22 zaručuje rovnomerné opotrebenie aj v nepretržitej prevádzke, a tým dosahuje najdlhšiu možnú životnosť. Pneumatika Hankook DL22 sa vyznačuje predovšetkým nízkou mierou hlučnosti a z tohto dôvodu poskytuje vysoký komfort jazdy. Široké obvodové drážky pneumatiky účinne odvádza vodu. Vďaka rovnomernému opotrebovaniu má pneumatika dlhú životnosť. Technológia 3D lamiel, použitá pre pneumatiky Hankook DL22, okrem toho zaručuje dobrú pozdĺžnu a priečnu priľnavosť k vozovke, ako aj smerovú a bočnú stabilitu. Hankook DL22 je nákladné pneumatiky odporúčaná pre hnacie nápravy vozidiel. Rovnako ako všetky ostatné pneumatiky výrobcu Hankook, určené na poháňané nápravy, je aj táto nová celoročná pneumatika označená tzv alpským symbolom (3PMSF) a značením M + S.

Pneu prináša maximálnu ekonomickú účinnosť vďaka nízkej spotrebe paliva a vysokému kilometrovému priebehu. Výrobca reaguje na stále rastúci význam autobusovej diaľkovej prepravy a novú pneumatikou na poháňanú nápravu kompletizuje svoje produktové portfólio v segmente diaľkových autobusov. Inovované ramenné bloky pneumatiky zabraňujú nepravidelnému opotrebovaniu a zaručujú dokonalý trakčný výkon. 3D lamely v tvare písmena V, zaručujú mimoriadnu trakciu pneumatiky a priľnavosť ako na zasnežené, tak aj na mokrej vozovke, a to bez kompromisov z hľadiska životnosti. Striedavé uhly drážok pomáhajú odolávať zadržiavanie kameňov a zlepšujú trakciu po celú dobu životnosti pneumatiky. Pneumatika Hankook DL22 je maximálne šetrná k životnému prostrediu vďaka zredukovaniu toxických látok a CO2. Hankook pridáva pneumatiky Hankook DL22 do svojho produktového portfólia pre diaľkové autobusy a predovšetkým pre prevádzkovateľov príslušných autobusových parkov. Záberová zimná pneumatika Hankook DL22 je určená pre diaľkové autobusy, so zníženou mierou hlučnosti vďaka technológii inovatívneho usporiadanie blokov.

EÚ štítok

EU
B
C
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru