Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • RunFlat

Continental ContiWinterContact TS830 P SSR

Rozmery
Šírka
225
Profil
55
Priemer
R16
95H
Run Flat,*

Bezpečná zimná pneumatika s ohromujúcou brzdnou silou na mokrej a zľadovatenej vozovke je určená pre výkonné vozidlá. Vysoká tuhosť blokov dezénu v stredovej časti pneumatiky Continental ContiWinterContact TS830 P SSR,...
Viac informácií

Zimné -38%
ContiWinterContact TS830 P SSR

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné -38%

Bezpečná zimná pneumatika s ohromujúcou brzdnou silou na mokrej a zľadovatenej vozovke je určená pre výkonné vozidlá. Vysoká tuhosť blokov dezénu v stredovej časti pneumatiky Continental ContiWinterContact TS830 P SSR, veľký počet lamiel s optimalizovanou zostavou adhéznych hrán zaručuje vynikajúci brzdný výkon na mokrom povrchu, rovnako ako na snehu a ľade. Použitie "zámečkových" sínusových lamiel vytvára viac adhéznych hrán a zvyšuje tak trakčnú silu na snehu.

Vďaka rovnomernému rozloženiu tuhosti v dezénových blokoch a rovnomernému tlaku na vozovku, vykazuje pneumatika ContiWinterContact TS830 P SSR menšie a rovnomernejšie opotrebenie a dlhšiu životnosť pneu.

Inovačné rozdelenie dezénové plochy do dvoch rozdielnych sekcií. Stred je tvorený dlhými, šípový orientovanými bloky, kdežto ramenné oblasti majú bloky krátke a široké. Výsledkom je vyššia tuhosť a stabilizácia blokov, ktorá má na svedomí lepšiu handling a rýchlejšiu odozvu pri riadení.

Princíp SSR runflat je založený na zosilnené samonosné bočnici. Tým nedochádza ku "priškripnutiu" vnútrajšku pneumatiky medzi ceste a ráfik. Ak dôjde naviac k strate tlaku v pneumatike, tá neskĺzne na dno ráfiku. V závislosti na stave vozovky a váhe vozidla umožní zosilnená bočnica SSR automobilu pokračovať v jazde do cieľa svojej cesty alebo do servisu pri maximálnej rýchlosti 80 km / h na vzdialenosť až 80 km.

Nový EÚ štítok

EU
Continental
225/55 R16 95H
D
E
72 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Nahoru