Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená

Goodyear Ultra Grip Performance+

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
235
Profil
55
Priemer
R17
103V

Pneumatika Goodyear Ultra Grip Performance + má lepšiu vyváženosť medzi ovládateľnosťou za sucha a výkonnosťou na snehu. Znížené riziko akvaplaningu. Optimálna kontaktná plocha pneumatiky s vozovkou. Vynikajúci výkon na ľade....
Viac informácií

Zimné -42%
Ultra Grip Performance+

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné -42%

Pneumatika Goodyear Ultra Grip Performance + má lepšiu vyváženosť medzi ovládateľnosťou za sucha a výkonnosťou na snehu. Znížené riziko akvaplaningu. Optimálna kontaktná plocha pneumatiky s vozovkou. Vynikajúci výkon na ľade. Vynikajúca priľnavosť a výkon pri brzdení. Zachytáva sa za povrchový sneh a poskytuje tak väčší záber. Vzájomne sa uzamykajúce lamely a dezény. Dezén šetriace palivo. Kratšia brzdná dráha za všetkých zimných podmienok. Indikátor optimálnej výkonnosti behúňa.

Stredové rebro v tvare pílky funguje ako snežný pluh. Ľahká konštrukcia pneumatiky znižuje valivý odpor, spotrebu paliva a emisíCO 2. Usporiadanie blokov a lamiel optimalizované pre vozidlá SUV. Špeciálne hydrodynamické drážky behúňa rýchlo odvádzajú vodu z povrchu pneumatiky a pomáhajú tak udržať kontrolu za mokra či na snehové brečke. Silicového zmes behúňa zachováva dobrú priľnavosť aj za nízkych teplôt. Umožňuje vodičovi meniť pneumatiky v správnom intervale pre optimálny výkon v zimnom období. Pneumatiky UltraGrip Performance + majú rozsiahlu kontaktnú plochu, ktorá zlepšuje ovládateľnosť na ľade. Vylepšené brzdenie a záber na zasnežených a zľadovatených vozovkách.

Goodyear je najväčším výrobcom pneumatík na svete, má zastúpenie na šiestich kontinentoch. Letné, zimné i celoročné osobné a úžitkové pneumatiky zn. GOODYEAR sú nielen inovatívne, ale aj skvele hodnotené odborníkmi. Kvalita, na ktorú sa môžete spoľahnúť: Letné, zimné i celoročné pneumatiky spoločnosti Goodyear boli za posledných 5 rokov testované nezávislými európskymi časopisy so zameraním na pneumatiky, a tie dosiahli skvelé výsledky. To preto, že technickí pracovníci spoločnosti Goodyear testujú každý nový dizajn pneumatiky s prihliadnutím na 50 výkonnostným kritériám. Tak zabezpečujeme, že každá pneumatika Goodyear umožní lepší zážitok z jazdy. Pneumatiky Goodyear, vyrobené pre dobrý pocit. Spoločnosť Goodyear často odvoláva na nezávislé testovacie orgány, časopisy a autokluby. Tie nezávisle testujú priemerne 15 hlavných výkonnostných kritérií. Obvykle ide o: Ovládateľnosť a brzdenie na suchom a mokrom povrchu Priľnavosť v zákrutách Odolnosť Spotrebu paliva Hluk v kabíne Aquaplaning. Goodyear je platinovým partnerom FC Bayern Mníchov.

Nový EÚ štítok

EU
Goodyear
235/55 R17 103V
C
C
71 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
C
C
71 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Nahoru