Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Odporúčame

Michelin Alpin 6

Rozmery
Šírka
195
Profil
65
Priemer
R15
91T

Hlavnými výhodami pneumatík Michelin Alpin 6 sú: vysoký kilometrový nájazd, skvelý výkon po celú dobu užívania, krátka brzdná dráha na snehu, vynikajúce trakcie. Bonusom je aj vzhľad pneumatiky. Veľmi pekný...
Viac informácií

Zimné -36%
Alpin 6

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné -36%

Hlavnými výhodami pneumatík Michelin Alpin 6 sú: vysoký kilometrový nájazd, skvelý výkon po celú dobu užívania, krátka brzdná dráha na snehu, vynikajúce trakcie. Bonusom je aj vzhľad pneumatiky. Veľmi pekný športový dizajn vzorky sa bude na vašom aute vynímať. Výrobca garantuje, že gumy majú o 5,4 metra kratšiu brzdnú dráhu na snehu, ako je priemer konkurencie. S ubúdajúcim kaučukom sa pôvodné drážky rozširujú a vznikajú nové. S tým, ako je znižuje hĺbka dezénu, sa zvyšuje podiel siliky v jednotlivých vrstvách, pneumatika tak nestráca nič zo svojej pôvodnej priľnavosti. Spolu s opotrebením sa mení aj drážkovanie.

Pokiaľ s ním vyrazíte do hôr, stúpanie do 12% sa na výkone vášho automobilu prakticky neprejaví. Ako je u Michelinu zvykom, zmes je veľmi odolná, a z hľadiska kilometrového nájazde nemá na trhu konkurenciu. Behúň sa preto skladá z niekoľkých zmesí. Michelinu sa podarilo vytvoriť dezén s rovnakými jazdnými vlastnosťami po celú dobu užívania. Smerový dezén ľahko rozhrnie husté snehové záveje a garantuje skvelú trakciu na zamrznutej vozovke.

Asi najčastejší dôvod výmeny pneumatík je zídenia vzorky a tým aj znížená priľnavosť na vozovke. Vďaka technológii EverGrip v podobe špeciálneho "dynamického" dezénu vám však vzorku na pneumatikách Alpin 6 nebude ubúdať, ba naopak. Postupným používaním sa totiž drážky, ktoré boli doteraz iba vo vnútri pneumatiky, dostávajú na povrch a pneumatika tak o svoj vzorku neprichádza ani na sklonku životnosti. Pneumatiky Alpin 6 sú vyrobené z najnovšej generácie gumy, ktorá v zime podáva skvelé výkony. Vďaka viacvrstvové konštrukcii táto zmes zvyšuje priľnavosť na snehu úmerne s opotrebením pneumatiky. Všetky prvky na pneumatike sú dôkladne otestované a nachádza sa na nej zámerne. Či už je to z dôvodu vyššej kvality, bezpečnosti alebo dlhšej životnosti. Primárne je totiž vaše zdravie a bezpečie na ceste.

EÚ štítok

EU
B
C
69 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

Nahoru