Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • RunFlat

Pirelli W 210 SottoZero II

Rozmery
Šírka
205
Profil
55
Priemer
R16
91H
Run Flat

Winter Sottozero Serie II. Pneumatika Winter
SOTTOZERO Series II bola navrhnutá tak, aby
aktívne reagovala na mokrý asfalt a nízke

Viac informácií

Zimné
W 210 SottoZero II
Momentálne nedostupné

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné

Winter Sottozero Serie II. Pneumatika Winter
SOTTOZERO Series II bola navrhnutá tak, aby
aktívne reagovala na mokrý asfalt a nízke
vonkajšie teploty (pod 7 ° C), a s veľkým úspechom
tak čelí javu zvanému aquaplaning. Predstavuje
všestranné a bezpečné riešenie zaisťujúce
optimálne jazdné vlastnosti za každého jesenného a
zimného počasia: nech je vozovka suchá, mokrá
alebo zasnežená, Winter SOTTOZERO Series II je
zárukou najlepších prevádzkových vlastností na
každom povrchu. Najdôležitejšie vlastnosti a
charakteristiky: Široké lisované drážky, ktoré
účinne odvádzajú vodu. Špeciálne jamky izolujúci
vodu (HST - Hydro Static Tank) - patent Pirelli,
ktorý zabezpečuje lepšiu izoláciu vody v drážkach
s cieľom účinne znižovať aquaplaning.

EÚ štítok

EU
C
E
72 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru