Vážení zákazníci, dňa 22.2.2024 nebude možné expedovať zásielky s technických príčin. Dodanie sa omešká o 1-2 dni . Ďakujeme AZ pneu s.r.o.

Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Zosílená

Pirelli Winter SottoZero III

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
235
Profil
35
Priemer
R20
92W
TO,elt,ncs,FR

Pirelli Winter SottoZero III je inovatívny zimná pneumatika pre športové automobily a vozidlá strednej a vyššej triedy. Ponúka vynikajúcu jazdnú bezpečnosť pri cestných podmienkach počas zimného obdobia. Pirelli vyrába pneu,...
Viac informácií

Zimné -50%
Winter SottoZero III

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné -50%

Pirelli Winter SottoZero III je inovatívny zimná pneumatika pre športové automobily a vozidlá strednej a vyššej triedy. Ponúka vynikajúcu jazdnú bezpečnosť pri cestných podmienkach počas zimného obdobia. Pirelli vyrába pneu, ktoré sú určené pre rôzne typy automobilov: ľahké nákladné vozidlá, motocykle, kamióny, autobusy, poľnohospodárske a stavebné stroje. Pirelli je piatym svetovým najväčším výrobcom pneumatík. Pre pneumatiku Pirelli Winter Sottozero 3 je charakteristický nízky valivý odpor, poskytuje nízku hlučnosť a zvyšuje pohodlie v kabíne. Sústreďuje sa tiež na výrobu pneu pre luxusné automobily, pri ktorých je potrebný vysoký výkon a kvalita. Pneumatika Winter SOTTOZERO ™ Serie II je určená všetkým náročným vodičom a zaisťuje vynikajúci výkon na suchej vozovke, za mokra i na snehu. Vnútorná oblasť účinne vytláča vodu, zatiaľ čo vnějšší oblasť s pevnejšími a rozloženějšími bloky zaisťuje vysoký stupeň priľnavosti na snehu. Asymetrický dezén behúňa je rozdelený do dvoch odlišných častí. V porovnaní s letnou pneumatikou zvláda akvaplaningu pri teplote pod 7 ° C oveľa účinnejšie.

Nový EÚ štítok

EU
Pirelli
235/35 R20 92W
C
C
71 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Nahoru