Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • Super kvalita / výkon

Sailun Ice Blazer Alpine+

Rozmery
Šírka
175
Profil
60
Priemer
R15
81H

Vzor dezénu Sailun Ice Blazer Alpine + vylepšuje odolnosť voči aquaplaningu, brzdenie na mokrej vozovke a jazdu na snehu. Vyvážená zmes maximalizuje priľnavosť pneumatiky, znižuje odpor a opotrebenie, a tiež...
Viac informácií

Zimné -7%
Ice Blazer Alpine+

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Zimné -7%

Vzor dezénu Sailun Ice Blazer Alpine + vylepšuje odolnosť voči aquaplaningu, brzdenie na mokrej vozovke a jazdu na snehu. Vyvážená zmes maximalizuje priľnavosť pneumatiky, znižuje odpor a opotrebenie, a tiež udržuje flexibilitu pri extrémne nízkej teplote. Zimná pneumatika Sailun Ice Blazer Alpine poskytuje optimálnu stabilitu a kontrolu, excelentnú trakciu a brzdný výkon na zasneženej, mokré ale i suchej vozovke. Šípovitý dezén rýchlo odvádza vodu a udržuje pneumatiku v kontakte s vozovkou v rôznych zimných podmienkach. Pneu vhodné pre osobné a SUV vozidlá.

Pneumatiky Sailun vytvorili závideniahodnú povesť po celom svete ako výrobca a dodávateľ kvalitných pneumatík s vysokou pridanou hodnotou. Spoločnosť Sailun, ktorá pokrýva celý rad aplikácií, vyrába pneumatiky pre všetky typy každodenného používania. Značka Sailun bola založená v roku 2002 v oblasti hospodárskeho a technologického rozvoja v Qingdao v Číne. Sailun dokáže vyrobiť 41,6 miliónov pneumatík ročne, z toho 7,3 milióna pneumatík pre osobné automobily. Predáva je vo viac ako 50 krajinách po celom svete. Spoločnosť pre značku pneumatík Sailun od začiatku spojila technické skúsenosti s inovatívnym výskumom a vývojom s cieľom navrhnúť a vyrobiť pneumatiky svetovej triedy pre všetky typy vozidiel. Výrobca Sailun je tretím najväčším výrobcom pneumatík v Číne.

Nový EÚ štítok

EU
Sailun
175/60 R15 81H
C
E
71 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
C
F
71 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru