Milí zákazníci, chceli by sme Vás informovať, že evidujeme nárazové navýšenie objednávok prepravy, čo sa môže aktuálne prejaviť na predĺžení doby doručenia zásielok.

Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Kleber Quadraxer 2

  • Prejsť na testy pneumatiky
Rozmery
Šírka
175
Profil
65
Priemer
R14
82T

Kleber Quadraxer 2 má zmes behúňa na báze siliky. Ideálna pneumatika pre celoročné obdobie, pre jazdu na snehu, ľade, mokrej i suchej vozovke určená pre triedu malých a stredných osobných...
Viac informácií

Celoročné
Quadraxer 2

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Celoročné

Kleber Quadraxer 2 má zmes behúňa na báze siliky. Ideálna pneumatika pre celoročné obdobie, pre jazdu na snehu, ľade, mokrej i suchej vozovke určená pre triedu malých a stredných osobných automobilov. Presnosť riadenia a vynikajúce brzdné vlastnosti na suchom i mokrom povrchu a minimalizácia rizika vzniku aquaplaningu.

Vynikajúci výkon na mokrej vozovke. Zlepšený výkon na suchých vozovkách - až do výšky 3,5 m kratšiu brzdnú dráhu v porovnaní so svojim predchodcom KLEBER Quadraxer (interné testy v rozmere 205/55 R16 91H, vykonaný v Januári 2015). Vynikajúci pre použitie na snehu - snehové vločky symbolu a označenie M + S, pre bezpečné spúšťanie a zastavovanie na snehu. Dosiahnutá trieda B v mokrom výkonu kategórii európskej značky pneumatík. To znamená, že až 5% kratšiu brzdnú dráhu na mokrej vozovke, a 8% nižšie riziko akvaplaningu v priamom smere a 4% v zákrutách, v porovnaní s predchádzajúcim KLEBER Quadraxer (interné testy v rozmere 205 / 55R16 91H, vykonaný v Decembri 2014) .

Značka Kleber vznikla v júli 1910 vo Francúzsku a patrí medzi tradičných výrobcov pneumatík. Prvé pneumatiky začal Kleber vyrábať v roku 1911. Vyrábané zimné a letné pneumatiky Kleber patrili vždy medzi technologicky vyspelé pneu. Často s novinkami, ktoré boli vzorom pre ďalších výrobcov. Kleber sa stal symbolom inovácie a kvality. Teraz patrí medzi najznámejšie európsku značku. Je stálym dodávateľom automobilových výrobcov s celosvetovou pôsobnosťou. Kleber, patriaci do koncernu Michelin. Prostredníctvom svojich výrobkov, prináša motoristom kvalitné pneumatiky strednej triedy v kategóriách osobné a úžitkové letné, zimné i celoročné, ktoré ponúkajú dobrú kvalitu za prijateľnú cenu.

Nový EÚ štítok

EU
Kleber
175/65 R14 82T
C
D
69 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
C
D
69 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru