Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

Michelin Agilis Crossclimate

Rozmery
Šírka
215
Profil
70
Priemer
R15
109R
C

Pneumatika Michelin Agilis Crossclimate je číslo jedna z hľadiska životnosti medzi letnými, zimnými a celoročnými pneumatikami. Kilometrový výkon vyšší minimálne o 35% v porovnaní s priemernou kilometrovou životnosťou letných, zimných...
Viac informácií

Celoročné -33%
Agilis Crossclimate

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 1 roka.

Celoročné -33%

Pneumatika Michelin Agilis Crossclimate je číslo jedna z hľadiska životnosti medzi letnými, zimnými a celoročnými pneumatikami. Kilometrový výkon vyšší minimálne o 35% v porovnaní s priemernou kilometrovou životnosťou letných, zimných a celoročných pneumatík konkurenčných značiek Na každých 100 000 km sa ušetrí v priemere 4 pneumatiky. Homologovaná pre použitie v zimných podmienkach. Väčšia kontrola nad riadením: Lepšie jazdná stabilita vo všetkých zimných podmienkach. Väčšia bezpečnosť: Skracuje brzdnú dráhu na a mokrej vozovke aj na zasneženej vozovke o niekoľko metrov. Zosilnená stavba pre väčšiu odolnosť.

Jedinečný dezén v tvare písmena V s veľkými dezénovými blokmi a širokými drážkami pre maximálny záber na snehu, v blate, na tráve a na štrku. Jedinečný dezén v tvare písmena V s masívnymi dezénovými bloky pre maximálny záber v blate na tráve i na štrku. Väčšia mobilita: Efektívnejšie záber na snehu a ľade. Výnimočná priľnavosť na mokrom povrchu: klasifikačné trieda A v brzdení na mokre v lete aj v zime. Vynikajúci záber na snehu, homologácia 3PMSF. Optimálny záber v každom type terénu. Zmes gumy odolná voči oderu, ktorá vychádza z inovatívnej technológie užité u nákladných pneumatík. Špeciálne ochranné štíty, ktoré chránia bočnice pneumatiky pred poškodeniami. Líder v brzdení na suchom povrchu medzi letnými, zimnými a celoročnými pneumatikami. Výnimočná priľnavosť na mokrom povrchu.

Michelin Agilis Crossclimate pneumatika pre úžitkové vozidlá. Vyšší kilometrový výkon v porovnaní s priemernou kilometrovou životnosťou letných, zimných aj celoročných pneumatík. Výkonnosť s maximálnou bezpečnosťou. Nadštandardne dlhá životnosť a palivová úspornosť typická pre všetky pneumatiky MICHELIN. Bezpečnosť vo všetkých poveternostných podmienkach. Výborný záber na snehu.

Nový EÚ štítok

EU
Michelin
215/70 R15 109R
A
C
73 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

EÚ štítok

EU
A
C
73 dB

Nové nariadenie EU dáva požiadavky na označovanie pneumatík týkajúcich sa zobrazení informácií o spotrebe paliva (valivý odpor), priľnavosť za mokra a vonkajší hluk z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagovaním palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Obecne platí, že trieda A je najlepšia, trieda G je najhoršia.

SPOTREBA PALIVA SPOJENÁ S VALIVÝM ODPOROM PNEUMATÍK

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smere jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom k tomu, že pneumatiky prispievajú z 20% k celkovej spotrebe paliva u osobných áut a až 35% u nákladných, je dôležité dosiahnúť nízkych hodnôt valivého oporu.

Rozdiel medzi pneumatikou triedy C a pneumatikou triedy B znamená pre osobné vozidlo znížená alebo zvýšená spotreba paliva medzi 2,5% - 4,5%

BEZPEČNOSŤ SÚVISIACA S PRIĽNAVOSŤOU ZA MOKRA

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Pre pneumatiky osobných vozidiel znamená rozdiel medzi každou triedou navýšenie alebo zníženie brzdnej dráhy o 2,6m pokiaľ brzdíme na mokrej vozovke pri rýchlosti 80km/h.

VONKAJŠÍ HLUK (V DECIBELOCH)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí na niekoľkých faktoroch, akými sú napríklad: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky.

Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • 1. čierna zvuková vlna – 3 db (A) menej než limit EC Reg 661/2009
  • 2. čierna zvuková vlna - spĺňa EC Reg 661/2009 limit
  • 3. čierna zvuková vlna – spĺňa EC Dir. 2001/43 limit. (najhorší výkon)
Nahoru